اقتصادی

قیمت حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک

حواله خودرو در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود. برخی این موضوع را غیرقانونی و برخی آن را قانونی می‌دانند. حواله خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک به چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

صندلی مدیریت

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، این روزها در فضای مجازی، تبلیغاتی در مورد خرید و فروش حواله‌ خودروهای کارخانه‌ای منتشر می‌شود. در این آگهی‌ها نوع خودرو و قیمت آنها بر اساس مدل خودرو ذکر می‌شود. حواله قیمت حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک چند است؟

حواله خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو در آگهی‌های سایت خرید و فروش حواله حدودا ۲۰ تا ۲۶ میلیون تومان ثبت شده است. البته در برخی آگهی‌های فروش حواله قیمت به صورت توافقی اعلام شده است.

فیروز نادری، فعال بازار خودرو روز گذشته گفت: به دلیل حذف سندهای رهنی توسط شرکت‌های خودروسازی، افرادی این حواله‌ها را از صاحبان آنها خریداری می‌کنند.

او افزود: این حواله‌ها که گاهی به قیمت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان می‌رسد، خریداران به همراه فروشندگان به برخی دفترخانه‌های خاص می‌روند و از آنها اقرارنامه دریافت می‌کنند. این خرید و فروش به صورت واگذاری حواله انجام می‌شود.

یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: خرید و فروش حواله قانونی است و منعی ندارد. اما در این معاملات ممکن است طرفین یکدیگر را دچار مشکلاتی کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا