اقتصادی

قیمت خودرو ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در بیشتر محصولات نزولی یا ثابت گزارش می‌شود؛ در این بین یک خودرو مونتاژی ۵۰ میلیون تومان ارزان شد.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، نسبت به روزهای اخیر تغییر چندانی پیدا نکرده‌ است. در حالی که یک خودرو از محصولات بهمن‌موتور ۵۰ میلیون تومان ارزان شد، اما همچنان نرخ خودروهای داخلی به کما رفته است.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری باثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو صبح امروز نسبت به گذشته افت و خیز چندانی نداشته است.

کوییک S، محصول اقتصادی سایپا، از روز گذشته تاکنون چهار میلیون تومان ارزان شد؛ چنان‌که اکنون با نرخ ۴۳۶ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

اطلس، جدید‌ترین محصول سایپا، نیز با کاهش ۳.۵ میلیون تومانی، در حال حاضر ۵۸۱ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی قیمت‌گذاری می‌شود.

تارا اتوماتیک V4، محصول لوکس ایران‌خودرو، با ۱۰ میلیون تومان افت بها، به قیمت یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس از دیگر خودروهای خاص و پرطرفدار ایران‌خودرو با کاهش هفت میلیون تومانی به قیمت ۶۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رود.

خودرو داخلی 18 اردیبهشت 1403

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز به‌جز چند محصول باثبات گزارش می‌شود.

دیگنیتی پرایم، محبوب‌ترین محصول بهمن‌موتور که در دسته کراس اوورهای کوپه قرار دارد، با کاهش ۳۰ میلیون تومانی در کانال‌های معاملاتی با قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

کی‌ام‌سی J7 اولین خودرو با لوگوی جدید کرمان‌موتور نیز با افت ۲۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو۷ پرو پرمیوم این محصول جذاب با آینه الکتروکرومیک تنها محصول مدیران‌خودرو است که نسبت به روزهای گذشته ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و با دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بستیون T77، محصول جذاب بهمن‌موتور، با کاهش چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی، دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو خارجی 18 اردیبهشت 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا