اقتصادی

قیمت خودرو امروز، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳/ هیجان بازار فروکش کرد

قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، در آخرین هفته فروردین‌ماه به ثبات نسبی رسیده و خودروهای داخلی و مونتاژی بازار غالباً بدون تغییر نسبت به هفته گذشته خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، کار خود را با نوسان اندک نسبت به روز گذشته آغاز کرد. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی تغییر چندانی ندارند و اعداد اندکی از آنها، افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کنند.

با وجود اینکه از صبح امروز نرخ ارز در بازار آزاد دوباره روند صعودی به خود گرفته، اما این تغییرات نتوانست بلافاصله روی بازار خودرو تاثیر بگذارد، اما احتمالاً از روزهای آینده رشد دوباره قیمت خودرو هم آغاز می‌شود.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز باثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کند.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز تنها یک میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۴۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته تغییری پیدا نکرده و با نرخ ۷۸۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز هیچ تغییری نکرده و با همان قیمت ۷۵۵ میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 در بازار داخلی امروز رکورد افت قیمت را شکست. این خودرو از صبح امروز ۳۵ میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت انواع خودرو داخلی 25 فروردین 1403

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم نسبت به روز گذشته تغییر چندانی پیدا نکرده است.

جک J4 آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۹۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی دیگر از محصولات ارزان‌قیمت مونتاژی در بازار شمرده می‌شود که با افت سه میلیون تومانی نسبت به دیروز، سرانجام با نرخ ۸۵۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان رده‌بالای مدیران‌خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای روند معاملات امروز ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت انواع خودرو خارجی 25 فروردین 1403

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به رشد دوباره نرخ دلار از ابتدای امروز و تاثیر نگرفتن بازار خودرو از این اتفاق، احتمالاً از روزهای آینده باز هم قیمت خودرو صعودی شود و سعی در همگام‌سازی خود با نرخ دلار داشته باشد. هرچند به رغم افزایش‌های چند ۱۰ میلیون تومانی از هفته‌های گذشته، باز هم خرید و فروش چندانی در بازار انجام نمی‌گیرد و از رفتارهای هیجانی سال‌های گذشته خبری نیست.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا