اقتصادی

قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به نسبت صعودی گزارش می‌شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی‌ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی‌شود.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ نسبت به روز گذشته صعودی گزارش می‌شود. محصولات داخلی بازار غالباً با رشد قیمت همراه بودند، اما خودروهای مونتاژی به نسبت نوسان پایین‌تری را تجربه می‌کنند.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگرچه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز رشد ناچیزی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری ۸ میلیون تومان گران‌‌تر شده و به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، رشد ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز خودرو داخلی 26 فروردین 1403

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی دارند.

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۹۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

زوتی DL5 کراس‌اوور وارداتی سایپا به شمار می‌رود که ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ام‌وی‌ام X55 Pro اکسلنت کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز ۳۰ میلیون تومان افت قیمت دارند و با یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومانمعامله می‌شوند.

قیمت روز خودرو خارجی 26 فروردین 1403

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به پاسخ شب گذشته ایران به حمله اسرائیل و رشد عجیب نرخ تتر، احتمالاً نرخ ارز نیز از ساعات دیگر رشد خود را آغاز کند. بنابراین در صورت ادامه این وضعیت، احتمالاً قیمت خودرو نیز با شیب بیشتری افزایشی شود.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا