کسب و کار

استعلام قیمت درب ضد سرقت در سایت افرامهر

حضور درب‌ های ایمن و ضد سرقتی که بتوانند به‌ میزان زیادی، احتمال ورود سارقان به محیط منزل یا اداری و… را کاهش دهند از جمله موضوعات حائز اهمیتی است که پیوسته، توسط متقاضیان نصب درب و البته وارد‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی دنبال می‌ شود.

از همین‌ رو گروه تولیدی افرامهر با تکیه بر توان داخلی و با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های به‌ روز گام مؤثر و مثمرثمری در تولید درب‌ های ضد سرقت برداشته است تا هم با افزایش تولیدات خود پاسخ بهتری به نیاز بازار داخلی بدهد و هم مانع از خروج سرمایه از کشور شود.

گروه افرامهر نه‌ تنها برکیفیت محصولات تولیدی خود ارزش و اهمیت زیادی قائل است بلکه با ایجاد تنوع در طرح و رنگ و البته قیمت محصولات، سعی در جلب رضایت مشتریان متفاوت با سلایق مختلف دارد.

تفاوت درب‌ های ضد سرقت با درب‌های معمولی

به دلیل ارتقای طراحی و کیفیت درب‌ های معمولی به نسبت گذشته، برخی از افراد این درب‌ ها را با درب‌ های ضد سرقتی که اساساً عملکرد متفاوتی از درب‌ های معمولی دارند به اشتباه می‌ گیرند. در حالی‌ که درب ضد سرقت افرامهر به نسبت درب معمولی، توانایی بیشتری در حفاظت از جان و مال افراد داشته و در مواردی می‌ تواند با رمز‌گذاری، مانع ورود افراد متفرقه به محیط مد نظر شود. همچنین کیفیت اجزای متفاوت این درب‌ ها نظیر: نوع چوب، قفل و یا لولای درب‌ های ضد سرقت افرامهر به‌نسبت درب‌ های معمولی به مراتب بالاتر بوده و مقاومت آن دربرابر برخورد ‌اشیاءِ مختلفی که سارقان برای شکستن درب و یا قفل درب به‌ کار می‌ گیرند بسیار بیشتر از درب‌ های معمولی است. بنابراین درب‌ ضد سرقت عملکرد حرفه‌ ای‌ تری را نسبت به درب‌  معمولی به‌ اجرا می‌ گذراند.
قدرت عملکرد بالا در درب‌ ضد سرقت و ارتقای کیفیت اجزای به‌‌کاررفته در تولید آن‌ها، همگی سبب شده است که قیمت درب ضد سرقت به‌ نسبت نوع معمولی آن افزایش یابد. به‌همین دلیل است شاهد گران‌ تر بودن این محصولات در بازار هستیم. قیمت درب‌ های ضد سرقت افرادمهر نیز باتوجه به نوع درب مد نظر و کیفیت چوب و دیگر اجزایی که در ساخت درب به‌ کار رفته است می‌ تواند متغییر باشد. این تفاوت قیمت درمیان درب‌ ایمن سبب شده است تا افراد مختلف، براساس بودجه‌ در دسترس‌ با خیال راحت‌ تری به سراغ درب مورد نظرشان بروند و امنیت معقولی را از طریق این درب‌ ها، برای خود حاصل کنند.

اهمیت خرید درب‌ ضد سرقت از مراکز مورد اطمینان

یکی از تصورات اشتباهی که عموماً در خرید درب‌ ضد سرقت وجود دارد، این است که به این محصولات تنها به چشم یک کالای لوکس و تزیینی نگاه می‌کنند و گا‌هاً فراموش می‌ کنند که هدف از خرید درب ضد سرقت، حفاظت از حریم خصوصی با بهترین شکل ممکن است. متأسفانه بسیاری از فروشندگان کالاهای قاچاق یا تقلبی از این تصور اشتباه سوء استفاده می‌کنند و با عرضه‌ی محصولات بی‌کیفیتی که تحمل زیادی دربرابر ضربه و فشار ندارند و صرفاً از ظاهری تجملاتی برخوردار هستند، سود‌های کلان کسب می‌نمایند. این امر باعث می‌شود که مشتریان با ضرر‌های مالی متعدد در ظرف مدت کوتاهی روبه‌رو شوند.
شما با خرید از مراکز با اصالتی هم‌چون افرامهر که تمام توان خود را در عرضه‌ی محصولات با کیفیت و امن به‌کار برده است می‌توانید، تجربه‌ی خریدی موفقت‌آمیز را تا سال‌های سال برای خود رقم بزنید. بنابراین به طور کلی مهم‎ترین اهمیتی که در رابطه با خرید درب‌های ضد سرقت از مراکز مورد اطمینان می‌توان عنوان کرد، دستیابی به محصولاتی با کیفیت و بادوام و در عین حال مقرون به‌صرفه است.

اهمیت خرید درب‌ ضد سرقت از مراکز مورد اطمینان


قیمت انواع درب‌های ضد سرقت در aframehr

به طور کلی درب‌های ضد سرقت را براساس فاکتور‌های متفاوتی هم‌ چون نوع عایق به کاررفته برای کاهش صدا، جلوگیری از گسترش احتراق، رنگ درب‌ها، نوع یرق آلات به کار رفته در طراحی آن‌ها و همچنین بر اساس نوع رویه‌ی مورد استفاده در تولیدشان به دسته‌های متفاوتی می‌توان تقسیم نمود. که در این قسمت به دلیل تأثیر‌گذاری زیاد نوع رویه در قیمت درب‌های ضد سرقت افرامهر به بررسی این دسته‌ خواهیم پرداخت.

قیمت رویه‌ی فلزی در درب‌های ضد سرقت

یکی از محصولات طراحی شده در مجموعه تولیدی افرامهر، درب‌ های ضد سرقت با رویه‌ فلزی می‌باشد. این درب‌ها که عموماً به دلیل مقاومت بهتر فلز در برابر رطوبت نسبت به چوب، برای قرار‌گیری در منطقه‌ای بیرون از ساختمان و یا مراکزی که با آب تماس دارند، طراحی می‌شوند. این محصول بسته به نوع خود، معمولاً از قیمت بالاتری نسبت به رویه‌ های pvc برخوردار بوده و همانند رویه‌ های چوبی و پی وی سی در مدل و رنگ‌ های متنوع در این مرکز موجود می‌باشند. رنگ‌های به کاررفته در پوشش این درب‌ها به مقاومت درب در برابر رطوبت و هوازدگی افزوده و کمک می‌ کند تا درب بتواند در طولانی مدت، استحکام ساختار خود را حفظ نماید. 

قیمت رویه‌ی چوب طبیعی درب‌های ضد سرقت

دسته‌ی دیگر از محصولات تولیدی در مجموعه افرامهر، درب‌ های ضد سرقت با رویه‌ چوب طبیعی می‌باشد. استفاده از چوب‌های طبیعی همانند راش و گردو و…. به دلیل خطوط و نقش‌و‌نگارهای خاصی که بر روی سطح چوب دارند به‌ نوعی یادآور زیبایی طبیعت هستند. به‌همین دلیل خرید درب‌های ضد سرقت با رویه چوب از طرفداران زیادی برخوردار است. استفاده از رویه‌ی طبیعی چوب در تولید درب ضد سرقت عامل مهمی برای افزایش قیمت این محصولات شده است چراکه گران‌قیمت بودن روکش‌های چوب به‌طور مستقیم بر قیمت نهایی درب نیز اثر گذاشته و تعیین‌کننده قیمت آن است. به‌طوریکه با افزایش قیمت چوب طبیعی شاهد بالاتر رفتن قیمت این نوع درب‌ها در مراکز فروش خواهیم بود. اما برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات در حال حاضر می‌توانید از آدرس اینترنتی https://aframehr.com/product-category/beech-anti-theft-door استفاده نمایید.

قیمت رویه‌ی pvc در درب‌های ضد سرقت

گران‌قیمت بودن درب‌های ضد سرقت با رویه‌ی چوبی و عدم به‌صرفه بودن آن در تولید گسترده‌ی درب‌ها، سبب شده است که استفاده از مواد پلاستیکی تولید شده از کارخانه‌جات پتروشیمی در تولید رویه‌ی درب‌های ضد سرقت، رونق گیرد. جنس مصنوعی این روکش‌ها علاوه بر اینکه امکان تولیدات گسترده را فراهم می‌سازد، سبب کاهش قیمت نهایی درب ضد سرقت افرامهر نیز می‌شود که این امربسیار ارزشمند است. زیرا پایین آمدن قیمت کلی درب ضد سرقت در مراکز فروش موجب می‌شود تا افراد بیشتری بتوانند به این درب‌ها دسترسی پیدا کنند و امنیت منازل و محیط کاری خود را ارتقا دهند.

قیمت رویه‌ی pvc در درب‌های ضد سرقت


درصورت تمایل به خرید محصولات افرامهر و یا اطلاع از قیمت دقیق محصولات آن می‌توانید به وبسایت رسمی این مجموعه تولیدی مراجعه فرمایید. این مجموعه در تلاش است تا محصولات خود را با کیفیت بالا و ظاهری لوکس و البته با قیمت رقابتی مناسب به متقاضیان خرید درب عرضه نماید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا