اقتصادی

قیمت دلار امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / دلار از سقف قیمت عقب کشید

قیمت دلار امروز در کف کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این اسکناس از سقف قیمت فاصله گرفت اما روند تقاضا افزایش پلکانی به بازار ارز داده است.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز یکشنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته در کف کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد، اما در لحظه نگارش این گزارش روند افزایش پلکانی این اسکناس همزمان با رشد تقاضا، دلار را در نیمه پله دوم کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار داده است.

قیمت انواع ارز 13 اسفند 1402

معامله‌گران رشد تقاضای پایان سال را دلیل روند صعودی قیمت دلار و سایر ارزهای مهم در بازار عنوان می‌کنند. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند روزهای پایانی سال آخرین فرصت افراد است تا در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند بدون اینکه نگران مالیات‌ستانی باشند.

روند بازار ارز نزولی شد

قیمت درهم امروز یکشنبه ۱۳ اسفند با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۵۰ تومانی با رقم ۷۴ هزار و ۸۰۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با افت ۱۵۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۱۳۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا