اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / بازار طلا با کاهش قیمت دلار همراه شد

قیمت طلا و سکه امروز با کاهش قیمت دلار همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها با روند نزولی بازگشایی شد. روند افت حباب از روند کاهشی قیمت سکه پیشی گرفت.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۳ اسفند با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. هر چند کاهش قیمت‌ها در روز جاری منجر به تغییر کانال سکه نشد، اما در تمام قطعات و وزن‌ها روند نزولی را به همراه داشت. امروز تلرانس کاهش قیمت سکه در محدوده ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی است اما افت حباب سکه از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان نوسان دارد.

گفتنی است امروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و انس جهانی روی رقم ۲۰۸۲ دلاری ثابت است.

قیمت سکه و طلا 18 عیار 13اسفند 1402

سکه امامی کمترین کاهش قیمت را دارد

سکه امامی امروز یکشنبه ۱۳ اسفند با کاهش ۱۰ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون و ۵۰۴ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار افت ۱۰۵ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۳۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه و ربع سکه هر یک با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی و ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. سکه گرمی با کاهش ۵۰ هزار تومانی با رقم ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار کاهش ۴۸ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون و ۹۰۳ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم دو میلیون و ۹۷۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۹۳۶ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه روز یکشنبه با روند قیمت در توازن قرار داشت. حباب سکه‌‌ امامی ۵۵ هزار تومان، سکه بهار ۱۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۵۸ هزار تومان کاهش دارد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا