اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / نبرد بازارساز با افزایشی‌ها

قیمت دلار امروز با کاهش بازگشایی شد و در نیمه پایینی کانال سوم کریدور ششم قرار گرفت. این روندی‌ است که از روز گذشته آغاز شده است. با توجه به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی، به نظر می‌رسد بازارساز وارد میدان شده و با جهت‌دهی به معاملات پشت خطی و ورود به بازار آزاد، قیمت دلار را کاهشی کرده است.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز هم کاهشی‌ است و در نیمه پایینی کانال سوم از کریدور ششم قرار دارد. با این حال، افزایشی‌های بازار تلاش می‌کنند قیمت دلار را دوباره به مسیر صعودی بازگردانند. این در حالی‌ است که بانک مرکزی نیز به عنوان بازارساز وارد میدان شده و بنا بر اذعان محمدرضا فرزین، در بازار آزاد مداخله می‌کند تا قیمت دلار را در مسیر نزولی نگه دارد.

در همین حال، کاهش نگرانی‌‌ها درباره درگیری نظامی ایران و رژیم صهیونیستی نیز سیگنال کاهشی به بازار ارز ارسال کرده و با ورود بانک مرکزی به بازار همزمان شده است.

قیمت دلار 21 فروردین 1403

قیمت دلار امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار حواله امروز در مرکز مبادله طلا و ارز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسیده است. قیمت دلار اسکناس نیز امروز ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان است. قیمت تتر هم امروز ۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت حواله درهم امروز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان و قیمت اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان است. قیمت درهم بازار آزاد هم امروز ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان است.

قیمت حواله یورو امروز در مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۱۱۵ تومان و قیمت اسکناس یورو ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان است. قیمت یورو در بازار آزاد امروز به ۶۹ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا