اقتصادی

قیمت دلار امروز ۳ دی ۱۴۰۲ / دلار در تله بازارساز

قیمت دلار امروز هم در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان می‌کند و تلاش افزایش‌های بازار هم به ایجاد تغییرات ۱۰ تا ۲۰ تومانی در قیمت دلار محدود شده است.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز هم نوسان در کف کانال ۵۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند و به هیچکدام از روندهای افزایشی و کاهشی، تن نمی‌دهد. در بازار پشت خطی نیز افزایشی‌ها در تلاشند قیمت دلار را دست‌کم یک پله بالاتر بنشانند و تا کنون قیمت را به ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان رسانده‌اند. این در حالی است که آخرین معامله نقدی دلار تا لحظه تنظیم این گزارش، ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بوده است.

قیمت دلار امروز 3 دی 1402

امروز قیمت دلار در بازارهای همسایه هم نوسانات محدودی را تجربه می‌کند. قیمت دلار هرات در روز جاری به ۴۹ هزار و ۸۴۰ تومان رسیده و فعلا افزایشی است. در بازار سلیمانیه نیز قیمت دلار روی رقم ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان است و نوسانات اندکی را تجربه می‌کند.

امروز همچنین شروع معاملات درهم در بازار دوبی با رقم ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان کلید خورده است. این ارز که در تعیین قیمت دلار تهران نقش بسزایی دارد در مرکز مبادله طلا و ارز ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان برای اسکناس و ۱۰ هزار و ۶۳۳ تومان برای حواله قیمت خورده است.

گفتنی است در مرکز مبادله طلا و ارز، قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم امروز کاهشی است در حالی که قیمت اسکناس و حواله یورو با رشد اندکی مواجه بوده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا