اقتصادی

قیمت دلار ۳۹۰ کاهش یافت

قیمت دلار بعد از چندین روز درجا زدن در کانال ۲۵ هزار تومان امروز شنبه ۱۶ اسفند ماه پا به کانال ۲۴ هزار تومان گذاشت. در حال حاضر قیمت دلار ۳۹۰ کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دلار بعد از پنج روز درجا زدن در کانال ۲۵ هزار تومان لحظاتی پیش پا به کانال ۲۴ هزار تومانی گذاشت. در حال حاضر قیمت دلار ۳۹۰ کاهش یافته و ۲۴ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است. و نرخ آن در بازار آزاد در حال حاضر ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان گزارش شد. البته روز پنج‌شنبه هم برای چند ساعت قیمت وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد اما دوام نیاورد و در ساعات پایانی بازار به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت.

این کاهش قیمت همزمان با برخی اخبار سیاسی بوده و از نظر فعالان بازار ارز با تداوم اخبار سیاسی این روند نزولی می‌تواند ادامه هم داشته باشد.

با توجه به فضای خنثی خبری در روزهای پایانی هفته گذشته نیز تعدادی از کارشناسان و فعالان بازار ارز، ثبات و آرامش بیشتر را برای هفته جاری پیش‌بینی کرده بودند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا