اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / خبردرمانی جواب نداد!

قیمت طلا و سکه امروز با افزایش ملموسی روبرو بوده است؛ به نحوی که فروشنگان سکه قیمت این فلز گران‌بها را تا مرز ۳۰ میلیون تومان اعلام می‌کنند. دیگر انواع سکه نیز چند پله افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ با افزایش قیمت دلار در معاملات غیررسمی، قیمت طلا و سکه نیز روندی صعودی را در پیش گرفته است.

قیمت سکه در روزهای گذشته از کانال ۲۵ میلیون تومانی نیز پایین‌تر رفته بود اما از روز گذشته روندی افزایشی در پیش گرفت و حالا بررسی میدانی تجارت‌نیوز نشان می‌دهد سکه امامی در کانال ۲۹ میلیون تومانی قرار دارد.

در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (۱۸ عیار) دو میلیون و ۲۸۰ هزار و ۸۰۶ تومان است در حالی که طلا معاملات خود را روی قیمت دو میلیون و ۱۶۹ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز کرده بود.

آخرین قیمت روز گذشته نیز برای این فلز ارزشمند دو میلیون و ۱۷۰ هزار ۴۰۰ تومان ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 23 اسفند 1401

قیمت سکه امامی

در حال حاضر قیمت سکه امامی دوباره وارد کانال ۲۹ میلیون تومانی شده و در سقف این کانال قرار گرفته است. در لحظه تنظیم این گزارش سکه امامی با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دد بازار عرضه می‌شود.

این در حالی است که قیمت روز گذشته این سکه در کانال ۲۶ میلیون تومانی نوسان داشت و حباب آن در حال حاضر هفت میلیون و ۵۴ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز در تلاش برای افزایش، دوباره تا کانال ۲۶ میلیون تومانی پیش رفته است.

فروشندگان، سکه بهار آزادی را که در آخرین ساعات معاملات روز گذشته ۲۳ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان قیمت داشت حالا به قیمت ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می فروشند!

حباب این نوع سکه نیز اکنون پنج میلیون و ۵۴۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه با حدود دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته اکنون ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار قیمت دارد و حباب آن نیز هفت میلیون و ۲۴ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم به ۱۱ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که آخرین قیمت معاملات روز گذشته این نوع سکه در سطح ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار داشت. حباب ربع سکه امروز به پنج میلیون و ۷۵۸ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون دو کانال افزایش داشته و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. حباب این نوع سکه اکنون چهار میلیون و ۲۱۸ هزار تومان است.

قیمت دلار که در طول هفته گذشته روندی کاهشی را در اثر اخباری از روابط بین‌المللی ایران در پیش گرفته بود، از روز گذشته مجددا با افزایش قیمت مواجه شده است؛ به تبع آن قیمت طلا سکه نیز چند پله افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

کارشناسان هشدار داده بودند که خبردرمانی به تنهایی نمی‌تواند برای مدت‌زمان طولانی نرخ‌ها را کنترل کند و اکنون نیز به نظر می‌آید بازار در انتظار خبری موثق از جریاناتی است که می‌تواند اثرات تحریم‌ها را کاهش دهد؛ در غیر این صورت روند دلار، طلا و سکه باز هم در شیبی صعودی قرار خواهد داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا