اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / نزول سکه به کانال ۲۴ میلیون تومان

قیمت طلا و سکه که دو روز گذشته در مسیری افزایشی قرار داشت امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ مجددا کاهشی شده و اکنون وارد کانال ۲۴ میلیون تومانی شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه که دو روز گذشته روندی افزایشی را در پیش گرفته بود امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ دوباره وارد مسیری افزایشی شده است. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز 25 بهمن 1401

سکه امامی

امروز قیمت سکه امامی که روز گذشته در کانال ۲۵ میلیون تومانی نوسان داشت مجددا وارد کانال قبلی شده است و اکنون ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. حباب این نوع سکه روز گذشته برای نخستین‌بار وارد کانال پنج میلیون تومانی شد.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم مانند سکه امامی و طلای ۱۸ عیار امروز با رشد مواجه شده است. هر سکه بهار آزادی امروز با قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. این نوع سکه نیز روز گذشته تا ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان نیز پیش رفت و حالا در مسیری کاهشی قرار گرفته است.

ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی را تجربه نکرده است. این نوع سکه کوچک اکنون ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون تومان معامله می‌شود. این نوع سکه نیز نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

افزایش انتظارات تورمی در ماه‌های گذشته و وضعیت نابسامان در اکثر بازارها مردم حالا تمایل دارند سرمایه خود را در بازار مطمئن‌تری همانند بازار طلا و سکه سرمایه‌گذاری کنند و همین امر تقاضا برای این دو فلز ارزشمند را افزایش داده است.

از سوی دیگر ثبات نسبی قیمت دلار و کاهش قیمت انس جهانی طلا باعث شده ترمز افزایش قیمت طلا و سکه کشیده شود و قیمت‌ها در این بازار امروز برخلاف دو روز گذشته در مسیری کاهشی قرار بگیرد.

در صورت ادامه کنترل قیمت دلار در بازار موازی احتمال دارد قیمت‌ها در این بازار همچنان مسیر نزولی خود را طی کند، اما قیمت کارشناسان معتقدند در صورت باز شدن فنر سکه ممکن است قیمت سکه تا سقف ۲۸ میلیون تومان نیز رشد کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا