اقتصادی

قیمت لبنیات ۲۸ درصد گران شد

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط ۲۲ درصد تا سقف ۲۸ درصد صادر شد.

به گزارش روند بازار به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا کلامی اظهار داشت: در این جلسه از ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام به ازای هر کیلوگرم دو هزار و ۹۰۰ تومان تعیین و اجازه داده شد بنا بر شرایط این محصول هفت درصد بالاتر یا پایین‌تر از این نرخ به فروش برسد.

کلامی افزود: در این جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ به ازای هر کیلو ۱۵ هزار تومان مصوب شد و به ستادهای تنظیم بازار استان‌ها این مجوز داده شد که این محصول را تا پنج درصد بیشتر و یا کمتر از این نرخ قیمت گذاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین متأثر از افزایش قیمت شیرخام، مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط ۲۲ درصد تا سقف ۲۸ درصد صادر شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار تاکید کرد: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تاکید شد که نرخ تمام اجناس بر روی آن درج شود و نهادهای نظارتی بر اینکه افزایش قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب نباشد نظارت مستمر داشته باشند ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم هر گونه افزایش قیمت نامتعارف را به سازمان حمایت اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا