اقتصادی

قیمت مسکن در شهر جدید پردیس/ خانه به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان

در فاز ۹ شهر پردیس یک واحد ۸۷ متری را می‌توان با ۸۶۰ میلیون تومان و یک آپارتمان ۸۵ متری در فاز ۱۱ را با ۹۶۰ میلیون تومان خرید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بررسی فایل‌های فروش مسکن مهر در شهر جدید پردیس نشان می‌دهد بسیاری از واحدهای آگهی شده نوساز و یک و یا دوساله به صورت خام فروخته می‌شود و مالک باید نسبت به نصب کابینت، شیرآلات، کلید و پریزهای برق، کولر، پکیج و … اقدام کند که به حتم بودجه‌ای مضاف بر قیمت نهایی واحد مسکونی فروخته شده ، در نظر بگیرد.

میانگین قیمت مسکن در پایتخت افزایش یافت


به نقل از خبرآنلاین، در بین فایل‌های آگهی شده و در فاز ۸ یک آپارتمان خام با سن بنای یک سال را متری ۵.۵ میلیون و با قیمت نهایی ۶۹۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌اند و همچنین در فاز ۱۱ هم یک واحد ۸۷ متری را می‌توان با ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.

در فاز ۹ شهر پردیس هم یک واحد ۸۷ متری را می‌توان با ۸۶۰ میلیون تومان و یک آپارتمان ۸۵متری در فاز ۱۱ را با ۹۶۰ میلیون تومان خرید.

در فاز یک نیز یک واحد ۱۲۷متری با سن بنای ۱۶ سال را متری ۱۹.۶ میلیون تومان و با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان می‌فروشند.

همچنین در فاز ۳ نیز یک واحد ۷۸ متری با سن بنای ۱۱ سال می‌توان متری ۱۶.۱ میلیون و قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان خرید.

در فاز ۱۱ نیز یک آپارتمان ۸۷ متری را یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و آن را متری ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا