اقتصادی

قیمت نفت از مرز ۱۰۲ دلار گذشت

قیمت نفت برنت خام دریای شمال امروز در بازار جهانی به دلیل حمله روسیه به اوکراین از مرز ۱۰۲ دلار عبور کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از اویل پرایس، قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۵ اسفندماه) در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۵ دلار و ۱۷ سنت افزایش به ۱۰۲ دلار و ۱ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۵.۳۴ درصد افزایش را به خود دیده است.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۴ دلار و ۹۱ سنت افزایش به ۹۷ دلار و ۱ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۵.۲۷ درصد افزایش را به خود دیده است.

اخبار مرتبط

قیمت نفت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۱۰.۴ درصدی یا ۹ دلار و ۳۳ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با ۱۶.۳ درصد رشد یا افزایشی ۱۴ دلار و ۱۳ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۳۷.۲ درصدی یا ۳۷ دلار و ۲ سنتی روبرو شده است.

از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با ۵.۷۴ درصدی یا ۵ دلار و ۲۷ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با ۱۲.۹۶ درصدی یا ۱۱ دلار و ۱۴ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با ۳۷.۶۷ درصدی یا ۲۶ دلار و ۵۷ سنتی روبرو شده است. ‌

 خبرگزاری مهر 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا