اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بعضی مدل‌های برند اپل با نوسان روبرو شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل از ثبات نسبی برخوردار بود.

قیمت گوشی موبایل امروز 24 مهر 1402

نوسان قیمت گوشی در بعضی برندها

در گروه اپل، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس بدون تغییر در سطح ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند؛ اما آیفون ۱۴ پرومکس با افزایش ۳ میلیون تومانی به سطح ۶۰ میلیون تومان رسید. آیفون ۱۳ معمولی نیز کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی یافت و به سطح ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22ultra در قیمت ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ثابت ماند اما مدل S23 ultra با افزایش قیمت مواجه شد و به سطح ۴۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید در گروه اقتصادی این برند، قیمت مدل A54 در سطح ۱۳ میلیون و ۹۹ هزار تومان متوقف شد اما مدل A34 با افزایش ناچیزی به سطح ۹ میلیون و ۳۹ هزار تومان رسید.

در گروه شیائومی، قیمت مدل Xiomi Mi11 ultra و Redmi Note12 به ترتیب در حدود ۳۷ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ثابت ماندند. در گروه ناتینگفون، مدل ناتینگفون ۱ با کاهش ناچیزی به سطح ۱۶ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان رسید اما قیمت مدل ناتینگفون ۲ در ۳۹ میلیون تومان ثابت ماند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا