ورزش

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید رؤیای انتقام لیورپول را به کابوس تبدیل کرد

هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خارج از خانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر لیورپول و برد پیشتاز کورس قهرمانی سری A آغاز شد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، در اولین شب از هفته دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول، قرمزپوشان مرسی‌ساید میزبان رئال مادرید بودند و این بازی را با نتیجه ۵ بر ۲ به مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها واگذار کردند.

لیورپول در حالی متحمل این شکست سنگین شد که با دو گل زودهنگام از داروین نونیس در دقیقه ۴ و محمد صلاح در دقیقه ۱۴ پیش افتاد، اما رئالی‌ها خیلی زود گل‌های خورده را توسط وینیسیوس جونیور پاسخ دادند. ستاره برزیلی گل نخست خود را در دقیقه ۲۱ و دومی را در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. در نیمه دوم رئال مادرید تنها دو دقیقه پس از شروع مجدد بازی توسط ادر میلیتائو گل سوم را زد و برای اولین بار در خانه حریف پیش افتاد.

اخبار مرتبط

این اما پایان شب کابوس‌وار مدافعان تیم مرسی‌ساید نبود چرا که بعد از میلیتائو نوبت به گلزنی کاپیتان کریم بنزما رسید و مهاجم فرانسوی هم دو بار نامش را در لیست گلزنان بازی ثبت کرد, اولی در دقیقه ۵۵ و دومی در دقیقه ۶۷. با این نتیجه لیورپول نه تنها نتوانست انتقام شکستش در فینال فصل گذشته را از کهکشانی‌‌ها بگیرد بلکه حالا در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر برابر حریف اسپانیایی است. در سوی دیگر اما رئال مادرید با دست پر و کسب نتیجه‌ای که جبران آن برای لیورپول در سانتیاگو برنابئو بسیار سخت به نظر می‌رسد به اسپانیا برگشت تا در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها قرار بگیرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال ناپولی موفق شد میزبان آلمانی خود اینتراخت فرانکفورت را ۲ بر صفر شکست دهد. ویکتور اوسیمهن در دقیقه ۴۰ و جووانی دی‌لورنزو در دقیقه ۶۵ گل‌های میهمان ایتالیایی را در این بازی که فرانکفورتی‌ها (قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا) از دقیقه ۵۸ با اخراج راندال کولو موانی ۱۰ نفره شدند، به ثمر رساندند تا این تیم برای بازی خانگی دور برگشت که سه هفته دیگر برگزار می‌شود، کار آسان‌تری داشته باشد.

در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در یکی از آنها اینتر میزبان مهدی طارمی و یارانش در پورتو خواهد بود و در دیگری لایپزیگ از منچسترسیتی پذیرایی خواهد کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا