اجتماعی

متروی پرند آماده افتتاح است

شهردار تهران خبر داد که متروی پرند به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: متروی پرند آماده افتتاح است و ان‌شاءالله در اولین فرصت افتتاح خواهد شد. من زمان افتتاح را می‌دانم، اما اجازه دهید مسئولان امر آن را اعلام کنند وگرنه ما همین الان در هیئت دولت بودیم و زمان آن را هم بسته‌ایم.
وی درباره افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بیان کرد: تاکسی‌های اینترنتی یک جنبه دو وجهی دارند. یک جنبه به وزارت صمت برمی‌گردد و یک جنبه هم به شهرداری‌ها. تا این وضعیت شفاف نشود و مسئولیت‌پذیری در قبال آنها به وجود نیاید ما با این نکات مواجهیم.
زاکانی ادامه داد: یک بخشی از آن قابل قبول است و آن هم به واسطه این است که فرصتی که آن مجموعه می‌گذارد مابه‌ازای آن را از مردم می‌گیرد اما اینگونه که می‌گویید چند برابر شده است این دیگر ظلم است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.
شهردار تهران همچنین گفت: درباره واردات اتوبوس‌هایی که قرارداد بسته بودیم در حال انجام است و آنچه که ما قرارداد بستیم قرارداد تامین مالی بود و الان داریم اتوبوس‌های آن را انتخاب می‌کنیم. هم اتوبوس، هم تاکسی، هم ون و هم موتور که بتوانیم مبتنی بر آن برای برقی‌سازی تهران یک گام بلند برداریم.

خبرنگار: آرین افخمی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا