اجتماعی

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: محدودیت ترافیکی فردا جمعه هشتم مهرماه در آزادراه تهران – شمال و جاده کرج – چالوس در محدوده این استان اعمال می شود.

به گزارش روند بازار، سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی۲۴ روز جمعه هشتم مهر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا