کسب و کار

محصولی که روی خوش زندگی را به شما نشان میدهد

اگر تا کنون در زندگی شرایط سختی داشته اید و اکنون می خواهید آن را تغییر دهید و در جست و جوی شغلی پر درآمد هستید می خواهیم به شما فعالیت در حوزه ی انواع فوم ها را معرفی کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع فوم های پر سود تا انتهای مطلب با ما باشید و زندگی خود را تغییر دهید.

فوم سرد ۳۰ کیلویی

می توان گفت فوم سرد ۳۰ کیلویی در مبلمان خانگی و صندلی های اداری استفاده می شود و تجربه ای راحت هنگام نشستن برای کاربر به همراه دارد می توان گفت این محصول یکی از مواد اولیه مهم برای ساخت انواع مختلف صندلی و مبلمان سازمانی اداری و حتی خانگی می باشد.

در بین مهم ترین مدل های فوم موجود در بازار فوم سرد بهتر بوده و در حرارت غیر مستقیم و دمای بسیار پایین تولید می شود البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که به خاطر ویژگی خاص آن بیشتر در مبلمان خانگی و اداری استفاده می شود مهم ترین دلیل استفاده از این محصول در مبلمان به خاطر سرد بودن فوم راحتی بیشتر هنگام استفاده و در دسترس پذیر تر بودن آن اشاره کرد.

فوم سرد

قیمت فوم سرد، با توجه به نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا، نوع کاربرد، اندازه استاندارد، کیفیت، برند و شرکت تولید معتبر و غیره متفاوت است لذا بازه قیمتی این نوع فوم را بر حسب برندو شرکت تولید، مدل، نوع، جنس، مواد به کار رفته در تولید آن بین ۵۰۰،۰۰۰ الی ۷۸۰،۰۰۰ تومان است که بر حساب کاهس نرخ تورم در بازار متغیر می باشد.

از نکات مهم در زمان خرید فوم سرد، توجه به کیفیت و جنس مرغوب است که باعث دوام و عمر طولانی می شود در زمان خرید بهتر است با توجه به جنس نرم و لطیف، خاصیت ارتجاعی و ضد میکروبی خریداری شود چرا که برای سلامت بدن بسیار ضروری است این مدل از فوم را با توجه به اندازه استاندارد و نوع کاربرد خریداری کنید تا در مصرف اضافی آن صرفه جویی شود.

فوم سرد

فوم سرد ۶ سانتی

ابعاد فوم سرد ۶ سانتی ۶۰x180x6 می باشد که تقریبا فوم بزرگی را تشکیل می دهد و این فوم برای به کار بردن در مبل، تشک و صندلی مدرن مناسب می باشد. مهم است چه فوم سرد را برای به کار بردن در کجا‌ نیاز دارید زیرا مشخصات فوم با نیازمندی آن است که تغییر می کند و مهم ترین تغییر هم در اندازه آن است.

هنگام خرید فوم سرد ۶ سانتی باید به جنس و مواد به کار رفته در آن توجه داشته باشید زیرا برخی از فوم ها انعطاف پذیری بالایی دارند و برخی دیگر در برابر ضربه مقاوم هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند این که چه نوع فومی را برای چه کاری انتخاب کنید مهم است اگر ماده استفاده شده در فوم پلی یورتان باشد دوام و عمر بسیار بالاتری دارد شما می توانید برای خرید فوم سرد ۶ سانتی از فروشگاه های معتبر اینترنتی استفاده کنید و در کنار حس‌ خوب خرید تحقیقات لازم برای خرید فوم را داشته باشید.

فوم سرد 6 سانتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا