اقتصادی

معرفی ارزانترین و مقرون به صرفه ترین بیلبورد های تهران

آیا به دنبال راهی ارزان اما موثر برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود هستید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید از بیلبوردها استفاده کنید , یا شاید به دنبال ارزانترین بیلبورد های تهران یا شهرستانها باشید. بیلبوردها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان زیادی با پیام شما هستند. و اگر موقعیت مکانی خود را هوشمندانه انتخاب کنید، می توانید به مشتریان بالقوه ای دست پیدا کنید که به طور خاص به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند. با این حال، قبل از امضای قرارداد با یک شرکت بتبلیغاتی، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در این مقاله، ما به شما نکاتی را در مورد نحوه انتخاب بیلبورد مناسب و به دست آوردن بیشترین سود برای شما ارائه خواهیم داد. و ارزان ترین بیلبورد ها و سازه تبلیغاتی در تهران را معرفی می کنیم

مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی

بیلبوردها مزایای زیادی دارند! آنها مقرون به صرفه ،انعطاف پذیر هستند و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان محلی ارائه می دهند. در اینجا برخی از مزایای بیلبوردها آورده شده است:

 – مقرون به صرفه هستند. بیلبوردها یک گزینه تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند، به ویژه زمانی که با سایر اشکال سنتی تبلیغات مانند تلویزیون یا رادیو مقایسه می شوند.

-انعطاف پذیر هستند. بیلبوردها را می توان در مکان های مختلفی قرار داد، که به شما انعطاف پذیری برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص می دهد. آنها یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان محلی ارائه می دهند. بیلبوردها به ویژه در دستیابی به مخاطبان محلی موثر هستند. زیرا اغلب در نزدیکی مناطق پرتردد مانند بزرگراه ها و تقاطع ها قرار می گیرند.

نکاتی برای انتخاب بیلبورد مناسب

هنگام انتخاب بیلبورد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در اینجا پنج نکته وجود دارد که به شما در انتخاب بیلبورد مناسب برای کسب و کارتان کمک می کند:

۱.مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

 با بیلبورد خود سعی در دستیابی به چه کسانی دارید؟ مطمئن شوید که مکانی را انتخاب کنید که به مخاطب هدف شما برسد.

 2. بودجه خود را در نظر بگیرید.

 بیلبوردها می توانند گران باشند، بنابراین مطمئن شوید که می دانید چقدر مایل به خرج در کمپین بیلبورد خود هستید.

۳. اندازه بیلبورد را در نظر بگیرید.

 بیلبوردها در اشکال و اندازه های مختلف هستند، بنابراین گزینه ای را انتخاب کنید که برای پیام شما مناسب باشد.بیلبورد خیابان ها نسبت به بزرگراه ها معمولا ابعاد کوچکتری دارند. دقت کنید که مخاطبان خود را بیشتر در چه مکان هایی می توانید پیدا کنید

۴. مکان بیلبورد را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب بهترین مکان برای تابلوهای تبلیغاتی باید چند نکته را در نظر بگیرید. باید مطمئن شوید که تابلوهای تبلیغاتی شما برای افراد زیادی قابل مشاهده است، بنابراین مکان‌هایی را انتخاب کنید که ترافیک بالایی دارند. همچنین باید مطمئن شوید که بیلبوردهای تبلیغاتی شما در مناطقی قرار دارند که با جمعیت هدف شما مطابقت دارند. برای مثال، اگر بزرگسالان جوان را هدف قرار می‌دهید، باید مکان‌هایی را در نزدیکی دانشگاه ها و مکان های تفریحی مثل سینما انتخاب کنید. هنگامی که چند مکان بالقوه را برای بیلبوردهای خود انتخاب کردید، وقت آن است که کمی تحقیق کنید. ببینید روزانه چند نفر از هر مکان عبور می کنند و میانگین سن/جنسیت آن افراد چقدر است. همچنین می توانید به نقشه های گوگل نگاهی بیندازید تا از ترافیک پیاده در هر منطقه مطلع شوید. با داشتن این اطلاعات، می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد بهترین مکان برای بیلبوردهای شما بگیرید.

۵. زمان نمایش بیلبورد را در نظر بگیرید.

هنگام تعیین بهترین زمان برای راه اندازی یک کمپین بیلبورد، الگوهای ترافیکی در منطقه و همچنین زمانی از روز را که مردم احتمالاً بیلبورد را می بینند، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر بیلبورد در منطقه ای با ترافیک زیاد در عصر قرار دارد، ممکن است بخواهید این کمپین را برای مردم  در هنگام رانندگی از محل کار به خانه،اجرا کنید. به طور مشابه، اگر بیلبوردی در منطقه ای با ترافیک صبحگاهی قرار دارد، ممکن است دنبال افرادی باشد که در راه رفتن به سرکار یا بردن بچه ها به مدرسه هستند. راه اندازی کمپین در زمان مناسب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مردم واقعاً بیلبورد را می بینند و پیام را به خاطر می آورند.

نمونه بیلبورد برند مطرح خارجی

هزینه اجاره بیلبوردها

قیمت بیلبوردها در سال های اخیر رو به افزایش بوده است و این امر احتمالا در آینده نیز ادامه خواهد داشت. بیلبوردها یک شکل محبوب از تبلیغات هستند، اما ممکن است گران باشند و این یک مشکل بزرگ برای مشاغلی است که می خواهند از آنها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنند. چند دلیل وجود دارد که هزینه تابلوهای تبلیغاتی افزایش یافته است. یکی از دلایل این است که تقاضا برای بیلبوردها افزایش یافته است، در حالی که عرضه ثابت مانده است. این باعث شده قیمت ها بالا برود. دلیل دیگر این است که هزینه مواد و نیروی کار برای ساخت و نگهداری بیلبوردها افزایش یافته است. اگر قصد استفاده از بیلبوردها را برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، باید از هزینه های بالای آن آگاه باشید. ممکن است بتوانید گزینه های ارزان تری مانند بیلبوردهای دیجیتالی پیدا کنید، یا ممکن است نیاز به بودجه برای هزینه بالاتر داشته باشید. بهترین پیشنهاد ما برای ارزانترین بیلبورد تبلیغاتی تهران به شما اینست:

ارزانترین بیلبورد تبلیغاتی در تهران

نوعی از بیلبورد ها هستند که به آنها استرابورد می گویند. این سازه ها، ابعاد کوچکتری نسبت به بیلبورد دارند. و همین ابعاد کوچک باعث شده تا فضای کمتری را اشغال کنند و بتوانند در خیابان ها هم قرار بگیرند. (بیلبورد های بزرگ به دلیل فضای زیادی که اشغال می کنند بیشتر در اتوبان ها اجرا می شوند). قیمت این سازه ها از ۸۵ میلیون تومان شروع می شود و در استراتژیک ترین مناطق شهری تهران قرار گرفته اند.

برای مثال در لینک زیر می توانید یکی از استرابورد های سایت کیارس را با تمام مشخصات ببینید.

https://kiars.co/sazetm3956

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا