کسب و کار

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر با حضور آراصنعت

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با محوریت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های ارتوپدی و توانبخشی، هتلینگ بیمارستانی، دندانپزشکی و زیبایی، در شهرستان اسلامشهر به مدت ۳ روز، از ۲ تا ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

حدود ۵۰ شرکت تولیدی و دانش‌بنیان تجهیزات پزشکی در شهرستان اسلامشهر فعالیت می‌کنند و برگزاری چنین نمایشگاههایی در اسلامشهر باعث حمایت از تولیدات دانش‌بنیان و شرکت‌های خلاق و پیشرو در این حوزه خواهدشد. تولیدات بعضی از شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی اسلامشهر، انحصاری است و در حوزه تجهیزات پزشکی در سطح خاورمیانه و بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت تولیدی آراصنعت طب آسیا است.

آراصنعت، اولین تولیدکننده انواع تجهیزات پزشکی در ایران

شرکت تولیدی آراصنعت طب آسیا به عنوان اولین تولیدکننده تجهیزات پزشکی در کشور، تولیدکننده انواع تخت‌های برقی و صندلی‌های برقی زیبایی و تجهیزات پزشکی دیگر می‌باشد که از سال ۱۳۸۰ تا کنون با تیمی متشکل از مهندسین جوان ایرانی، همواره حضور پررنگ، فعال و نوآورانه‌ای در صنعت تجهیزات پزشکی داشته‌است.

حضور شرکت آراصنعت در نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی اسلامشهر، می‌تواند برای فعالین این حوزه جذاب باشد، چراکه می‌توانند از آخرین نوآوری‌ها و محصولات گروه آراصنعت بازدید نمایند.

شرکت آراصنعت، همواره در نمایشگاه‌های حوزه تجهیزات پزشکی، حضور فعال و مستمر دارد. نه تنها در کشور، بلکه در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در کشورهای دیگر برگزار می‌گردد نیز، آراصنعت به‌عنوان شرکت پیشرو حوزه تجهیزات پزشکی، حضور فعال دارد و از محصولات و نوآوری‌های مهندسین جوان ایرانی رونمایی می‌کند.

شرکت آراصنعت دارای پروانه تولید تجهیزات پزشکی، دارنده گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه ثبت طرح صنعتی، یکی از شرکت‌های پیشرو صنعت تجهیزات پزشکی در سطح خاورمیانه بوده و با صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه، کیفیت محصولات خود را به رخ رقبای خارجی و بازارهای بین‌المللی کشانده‌است.

آراصنعت با مدیریت عاملی جناب آقای مهندس اکبر آوخ، در طول ۲۲ سال فعالیت، با اشتغال‌زایی، کارآفرینی و انتخاب تیم حرفه‌ای جوان و مهندسین مجرب، توانسته محصولاتی عالی و باکیفیت تحویل جامعه پزشکی نماید. در ادامه به معرفی بخشی از محصولات گروه آراصنعت می‌پردازیم.

محصولات شرکت آراصنعت آوخ

استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار، باعث شده تا کیفیت محصولات تولیدی گروه آراصنعت، در سطح بازارهای بین ‌المللی باشد.

شرکت آراصنعت آوخ ، با تولید و عرضه انواع صندلی برقی، تخت جراحی کاشت مو، صندلی پوست و زیبایی، صندلی معاینه گوش و حلق و بینی، ترالی و کمد پزشکی، تابوره جکدار پزشکی، تخت برقی بیمار و سالمندان، تخت جراحی ایمپلنت و دندانپزشکی، تخت معاینه مکانیکی، تخت ژنیکولوژی و زنان، تخت معاینه لاغری و لیزر برقی، تخت دیالیز انتقال خون و شیمی‌درمانی، صندلی برقی خونگیری آزمایشگاهی، چراغ پزشکی و… به‌خوبی توانسته پاسخگوی نیاز جامعه پزشکی باشد.

اگر می‌خواهید درمورد محصولات آراصنعت بیشتر بدانید کافیست به وبسایت رسمی آراصنعت به آدرس https://arasanat-avakh.com مراجعه نمایید و یا از فرصت نمایشگاه برای بازدید حضوری از محصولات استفاده نمایید. هرچند که می‌تواید برای بازدید حضوری از محصولات آراصنعت به فروشگاه شرکت نیز مراجعه کنید.

حضور شرکت آراصنعت، در نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دانش‌بنیان اسلامشهر، می‌تواند فرصت خوبی برای علاقمندان و فعالان حوزه تجهیزات پزشکی در کشور باشد تا بتوانند از محصولات شرکت آراصنعت بازدید نموده و درصورت نیاز، از فرصت ویژه‌ی خرید نمایشگاهی استفاده نمایند.

این نمایشگاه که از تاریخ ۲ تا ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن ۹ دی اسلامشهر، واقع در ابتدای خیابان امام محمدباقر (ع) برگزار می‌شود، پذیرای علاقمندان و عموم افراد است. ساعت بازدید از نمایشگاه در روزهای برگزاری، ۹ الی ۱۶ می‌باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا