کسب و کار

معنی واقعی زندگی را با پول پیدا کردم

تفکر سیستمی در علم پولسازی یعنی این که بتوانیم روابط علّی و معلولی ‌ای را تشخیص دهیم که یک اتفاق را به وجود آورده‌اند و این سیستم به ما کمک‌ می‌کند فرصت ‌ها را بشناسیم و بتوانیم یک اتفاق را تکرار کنیم. تفکر سیستمی را در ذهن خود پرورش دهید. ظروف میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شروع شما باشد.

ظروف شیشه ای

همانطور که در سایت خلال بادام مطالعه کردیم ظرف شیشه ای سفارشی یکی از سه برنده جایزه طلا در مسابقه اخیر جوایز بسته بندی آلمان است که توسط موسسه بسته بندی آلمان حمایت مالی شده است. این کوزه با یک درب فلزی نخی، طراحی محدب غیرمعمول، دهانه بزرگ و آنچه ارداق آن را «پایه بسیار ضخیم» توصیف می‌کند، دارد. این کوزه ۸ سانتی متر (۳.۱۵ اینچ) ارتفاع دارد و قطر گردن آن ۸.۵ سانتی متر (۳.۳۵ اینچ) و قطر کف آن ۴.۵ سانتی متر (۱.۷۷ اینچ) است. سازنده نگهدارنده همچنین یک ویژگی طراحی را انتخاب کرد که با گذاشتن برچسب و چاپ مستقیم روی شیشه، نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز ظاهری متمایز در قفسه به شیشه می بخشد. نه گوبر و نه ارداق در مورد نحوه انجام این چاپ چیز خاصی نمی گویند. احتمالاً از همین روش چاپ برای اطلاعات مواد تشکیل دهنده و کد نواری که در پشت شیشه ظاهر می شود استفاده می شود.

سبد چوبی

سبد چوبی بسیار شیک و زیبا است و می توان از آن به عنوان تزئین و دکور به عنوان سبد گل در اتاقهای منازل و محیط کار نیز استفاده کرد. یکی از مزیتهایی که موجب گشته این محصول بسیار پر کاربرد شود، ماندگاری و سازگاری با انواع مختلف میوه ها است، چون این نوع از سبد رطوبت پیرامون میوه را به خود جذب می کند و موجب می شود تا میوه تازه تر باقی بماند و زود خراب نشود. یک نکته ی مهم و حائز اهمیت که بهتر است گفته شود این است که چوب به کار رفته در سبد میوه ی چوبی از طبیعت حاصل می آید و همچنین جنس به کار رفته در این نوع از سبد به طور کامل طبیعی بوده و مصنوعی نمی باشد. به طور کل می توان گفت که علاوه بر آن این نوع از سبدها از چوب مصنوعی نیز به دست می آیند، یعنی تولید کنندگان چوب به کار رفته در آن را به صورت کاملا مصنوعی درست می کنند.

سبد چوبی

سبد

اندازه بزرگ و به کارگیری مواد اولیه باکیفیت در این سبدها سبب شده این محصولات با قیمت زیادی عرضه گردند. از دیگر سبد تولیدی می توان به سبد هایی با اندازه متوسط و کوچک اشاره نمود که این سبدها در بیشتر مواقع به منظور حمل میوه های بزرگ و کوچک استفاده می شوند، در صورتی که این سبدها وزن بیشتری داشته باشند با نرخ بالاتری عرضه می گردند. مورد دیگری که در قیمت سبدهای پلاستیکی تاثیر دارد، نو یا دسته دوم بودن این سبد ها می باشد، از آن جا که سبد های پلاستیکی قابل شستشو هستند به راحتی می توانند مورد استفاده مجدد قرار بگیرند به همین سبب خرید و فروش سبد های دسته دوم امری رایج می باشد.

سبد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا