کسب و کار

کسب و کاری برای روتختی زندگی ام را تغییر داد

زندگی ام به علت زیر خط فقر بودن دچار مشکلات مالی زیادی بود و من نیز به دنبال راهی برای جبران این فقر که با دنیای پر درآمد تجارت آشنا شدم و بعدت از انجام تحقیق لازم و اطمینان خاطر پیدا کردن تصمیم گرفتم به هر سختی که هست وارد این مسیر شوم و این کار رو انجام دادم و با فعالیت در خصوص روتختی به ثروت دلخواهم رسیدم.

فروش عمده کیوی سفت

چرا اغلب در خرید و فروش کیوی از سایت کیوی ها بر سفت بودن این میوه تاکید می شود؟ آیا عمده مردم کیوی سفت را بر نوع رسیده و به اصطلاح مربایی ترجیح می دهند؟

کیوی میوه فوق العاده خوش طعمی است که اگر کاملا رسیده باشد واقعا در مزه بی رقیب است لذا کیوی رسیده باب میل هر خورنده است.

اما باید اذعان داشت کیوی سفت در بهترین شرایط قابلیت جابه جایی و حمل ذا داشته و کمتر در معرض له شدگی و خراب شدن قرار می گیرد از این رو فروش عمده این میوه پر خاصیت بر روی نوع سفت و کمتر رسیده تمرکز می یابد.

در خرید میوه کیوی برای توزیع در بازار، ارتباط مستقیم با مولدان آن روش ایده آلی جهت تامین این ثمره به شکل سالم و مرغوب می باشد.

روتختی مخمل

با پیشرفت بشریت و تکنولوژی تولید پارچه های روتختی مخمل انواع مختلفی پیدا کردند که می توان به مخمل پان، مخمل کوبیده، مخمل برجسته و… اشاره کرد.

پارچه مخمل کوبیده همانطور که از نامش هم مشخص است طی فرآیندی کوبیده می شود که این حالت با چرخاندن پرزهای آن یا چلاندن پارچه در حالت خیس ایجاد می شود.

این پارچه به صورت طرحدار و یا ساده تولید می شود و ظاهری براق دارد.

برای تولید یک مخمل طرح برجسته از نوعی تمبرهای حرارتی استفاده می کنند با فشردن این تمبرها بر روی پارچه طرح مورد نظر ایجاد می شود.

روتختی مخمل

روتختی ترک

مهم ترین موردی که برای یک روتختی ترک اهمیت دارد استفاده از یک پارچه مناسب مانند مخمل می باشد که در مطالب بالا تر به ویژگی های آن پرداخته شد.

این محصول دارای رنگ های متفاوتی می باشد که اغلب هر فردی می تواند آن را طبق دکوراسیون اتاق خودش انتخاب کند و تطابق دهد.

همان طور ک مشاهده کرده اید در بیشتر هتل های لوکس از این نوع محصول استفاده می کنند و به نوعی آن را با طرح اتاق خواب دیزاین می کنند که بعد ورود هر فردی مجذوب به استراح روی آن ها می شود. از ویژگی های خوب این محصول این است که به راحتی چروک نمی شوند و در طولانی مدت احتیاجی به اتو کردن ندارد و می توانید با خیال راحت آن را استفاده کنید.

روتختی ترک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا