کسب و کار

مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا یکی از بهترین و مهم ترین مقاصد مهاجرتی در دنیا محسوب می شود و با توجه به شرایط خوب این کشور ، بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان ، خواستار زندگی در اسپانیا می باشند ،  برای مهاجرت به اسپانیا ، روش های مختلفی  وجود دارد و هر کس بنا به شرایط خود میتواند به این کشور مهاجرت کند ، ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی شماره ثبت ۴۰۴۵۱ )  با نوشتار این مقاله قصد داریم که شما را با همه شرایط قانونی مهاجرت به اسپانیا آشنا کنیم.

انتخاب کشور اسپانیا توسط مهاجرین دلایل متنوعی از جمله ، کیفیت بالای زندگی ، رفاه ، آزادی های اجتماعی و مردمی با فرهنگ غنی و خونگرم دارد و بر همین اساس کشوری مهاجر پذیر محسوب می شود ، ایرانیان برای رفتن به کشور اسپانیا نیاز به ویزا دارند و از محبوب ترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به اسپانیا داشتن ویزای تحصیلی می باشد ، کشور اسپانیا با داشتن دانشگاه های بین المللی با شهرت بالا فرصت تحصیل را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است ، برای اطلاعات بیشتر نوشتار تحصیل در اسپانیا را مطالعه کنید.

متقاضیان مهاجرت به اسپانیا باید قبل از تصمیم نهایی برای مهاجرت کردن بسیاری از شرایط را مد نظر بگیرند ، یکی از این شرایط دانستن وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد ، کشور اسپانیا با داشتن اقتصادی رو به رشد باعث جذب افراد برای ایجاد شغل و استعداد های درخشان می باشد برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنیم نوشتار کار در اسپانیا را مورد مطالعه قرار دهید.

روش های مهاجرت به  کشور اسپانیا

همانطور که قبلا اشاره کردیم روش های مهاجرت به کشور اسپانیا متفاوت است و راه های گوناگونی برای رفتن به این کشور زیبا وجود دارد ،  مطالب پیش رو که به همت شرکت مهاجرتی رجبی نگاشته شده استیکراهنمای جامع برای مهاجرت به این کشور می باشدو برای شما بسیار راه گشا خواهد بودپس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

متقاضیان مهاجرت به اسپانیا ،با توجه به شرایط خود می توانند از ۶  روش مختلف به این کشور مهاجرت کنند  این روش ها عبارتند از : مهاجرت تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری ، خرید ملک ، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق پناهندگی که در مورد آخر این روش را به دلیل وجود خطرات وایمن و قانونی نبودن توصیه نمیکنیم و به همین علت به آن نمیپردازیم ، هر کدام از روش ها دارای شرایط و مدارک متفاوتی هستند ، که در ادامه این مقاله در مورد هر کدام به صورت جداگانه بیشتر صحبت می کنیم.

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا یکی از آسان ترین روش برای مهاجرت به این کشور است ،  تمامی علاقه مندان به ادامه تحصیل در این کشور باید حداقل مدرک دیپلم را برای ورود به مقطع کاردانی و کارشناسی داشته باشند ، رشته های دانشگاهی در کشور اسپانیا بسیار متنوع است و هر شخص میتواند با توجه به رشته انتخابی برای دانشگاه های این کشور پذیرش داشته باشد ، برخی رشته ها مانند علوم پزشکی بسیار طرفدار دارد و به همین علت پیشنهاد میکنیم نوشتار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا را برای کسب اطلاعات بیشتر مورد مطالعه قرار دهید.

دانشجویان بین المللی میتوانند برای ادامه تحصیل در تمامی مقاطع  تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا برای داتنشگاه های خصوصی و یا دولتی کشور اسپانیا اقدام کنند ، تحصیل در رشته کارشناسی فقط به زبان اسپانیایی امکان پذیر است و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دانشجویان میتواننند به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی تحصیل کنند ،  شهریه های دانشگاه های این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه می باشد و اگر کسی موفق شود در دانشگاه دولتی به زبان اسپانیایی در مقطع کارشناسی پذیرش بگیرد   تحصیلش رایگان خواهد شد و در دانشگاه های خصوصی باید هزینه پرداخت کنند.

داشتن دیپلم ۱۲ ساله ، معدل بالای ۱۶ ، نداشتن گپ تحصیلی طولانی ، داشتن مدرک زبان ( آیتلس یا تافل ) برای دانشگاه های انگلیسی زبان و بودن در بازه سنی مورد نظر در هر مقطع شانس اخذ پذیرش را افزایش می دهد.

مهاجرت کاری به اسپانیا

متقاضیان کار برای مهاجرت کاری به اسپانیا باید در مورد وضعیت اقتصادی اسپانیا و نیاز آن به نیروی کار خارجی اطلاعات کسب کنند ، در اسپانیا بازار کار بسیار رقابتی می باشد ولی در عین حال هنوز شرکت هایی وجود دارند که به دنیال جذب نیرو ماهر هستند ، به همین دلیل افراد میتوانند یا با مراجعه به سایت های کاریابی اسپانیا و خدمات اشتغال عمومی شغل مورد نظرشان را پیدا کنند و یا از طریق یک کارفرمای اسپانیایی پیشنهاد کار یا ( جاب آفر ) بگیرند ، تا موفق به گرفتن ویزای کار شوند.

بنابراین پیشنهاد میشود کسانی که مایل به مهاجرت به اسپانیا از طریق کار  می باشند ، لیست مشاغل مورد نیاز این کشور را مطالعه کنند تا با شانس بیشتری برای پذیرفته شدن از سمت کارفرما رو به رو شوند ، به طور مثال     از مشاغلی که در اسپانیا با کمبود نیروی کار مواجه است میتوان به مهندسی   IT ، مهندسی صنعت خودرو و مکانیک ، گردشگری و توریسم و پزشکی نام برد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های مهاجرت به اسپانیا می باشد ، برای سرمایه گذاری روش های متفاوتی مثل خرید ملک ، خرید سهام ، ثبت شرکت وجود دارد که از میان اینها خرید ملک و ثبت شرکت بسیار مورد توجه است ولی با تمامی روش های گفته شده شما میتوانید اقامت اسپانیا را ببه دست آورید ، دولت اسپانیا با ایجاد قانونی به نام گلدن ویزا در سال ۲۰۱۳ به سرمایه گذاران خارجی این اجازه را میدهد که با سرمایه گذاری مشخص اقامت بگیرند.

گلدن ویزا اسپانیا

گلدن ویزا ،  نوعی ویزا می باشد که به  شهروندان خارج از اتحادیه اروپا این امکان را می دهد که با سرمایه گذاری در اسپانیا  این ویزا را داشته باشند ،  با داشتن گلدن ویزا اسپانیا ،  افراد میتوانند اقامت اسپانیا و همینطور اجازه دسترسی به منطقه شنگن بدون محدودیتی را برای خود و خانواده اشان داشته باشند ، با داشتن گلدن ویزا نیازی به حضور مداوم شخص در کشور اسپانیا نیست و سالی یک بار میتوانند در کشور اشپانیا حضور داشته باشند.

افراد میتوانند برای دریافت گلدن ویزا از طریق خرید ملک ، سهام و یا سپرده بانکی اقدام کنند ، که مبلغ هر کدام متفاوت است ، برای خرید اوراق قرضه ۲ میلیون یورو ، برای سرمایه گذاری در مشاغل ۱ میلیون یورو ، برای انتقال سرمایه  1 میلیون یورو و برای خرید املاک ۵۰۰ هزار یورو باید هزینه پرداخت کنند.

ویزای طلایی در وهله اول به مدت یکسال اعتبار دارد و با ورود شخص سرمایه گذار به کشور اسپانیا  و تبدیل ویزای خود به مجوز اقامت ، اعتبار دو ساله پیدا میکند ، این اقامت میتواند به صورت نامحدود تمدید شود در صورتی که شخص سرمایه خود را حفظ کند ، پس از ۵ سال اقامت ( به صورتی که از ۱ سال حداقل ۶ ماه را در خاک اسپانیا بوده باشند ) افراد می توانند برای دریافت اقامت دائم اسپانیا اقدام کنند.

گلدن ویزا اسپانیا

در این محتوا فقط به برخی از روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا پرداختیم و به شما توصیه می کنیم حتماً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش هایی مانند ثبت شرکت در اسپانیا، خرید ملک، ویزای بازنشستگی و غیره به سایت آی مهاجرتی مراجعه کرده و یا با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا مشاوره اولیه رایگان داشته باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا