کسب و کار

مهاجرت تحصیلی به کانادا را چگونه انجام دهیم؟

مهاجرت تحصیلی به کانادا در ایران رایج است. هر دانش آموز یا دانش آموخته ای به دنبال مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آمریکا، دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل در دانشگاه هایی مانند دانشگاه بریتیش کلمبیا است. برخی نیز به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی در این زمینه هستند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

درخواست خود را پر کنید

فراموش نکنید که برای پر کردن خود برنامه زمان بگذارید. این برنامه ممکن است اطلاعات کلی مانند فعالیت های فوق برنامه، اطلاعات والدین یا قیم قانونی، و هر افتخاری که دریافت کرده اید را درخواست کند.

این برنامه ممکن است شامل سوالاتی باشد که نیاز به تفکر دارند، مانند فهرستی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان، یا بخشی که می‌توانید برای توضیح هر گونه افت نمره در نظر بگیرید.

درخواست خود را دوباره بررسی و ارسال کنید.

هنگامی که مهلت درخواست نزدیک می شود – شاید یک هفته دیگر – برنامه را دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا همه چیزهایی که نیاز دارید آپلود یا ارسال شده است یا خیر. اگر توصیه نامه هایی وجود دارد که هنوز ارسال نشده است، به آرامی مهلت نزدیک شدن به نامه نویس خود را یادآوری کنید. ارسال یک برنامه به طور کلی نیاز به هزینه دارد که معمولاً بین ۵۰ تا ۹۰ دلار برای هر درخواست متغیر است.

فکر نمی کنم بتوانم ضرب الاجل ها را به موقع تعیین کنمباید چکار کنم؟

اگر نمی‌بینید که ضرب‌الاجل‌های اوایل ژانویه را تعیین می‌کنید، نترسید – هنوز چندین گزینه دارید. بسیاری از کالج ها مهلت های بعدی دارند یا پذیرش های متوالی را ارائه می دهند. لیستی را بررسی کنید تا ببینید آیا به لیست علاقه مند هستید یا خیر. کالج‌های اجتماعی و کالج‌های آنلاین نیز ممکن است ضرب‌الاجل‌های انعطاف‌پذیرتری ارائه دهند یا به دانشجویان اجازه دهند در ترم بهار شروع کنند.

شما همچنین می توانید یک سال فاصله را در نظر بگیرید و درخواست برای کالج را برای سال آینده ذخیره کنید. یک سال فاصله زمانی می تواند به شما فرصت دهد تا داوطلب شوید، کار کنید یا سفر کنید، و در مورد جهان به گونه ای که در کلاس درس نمی توانید یاد بگیرید.

بورسیه تحصیلی

نحوه پیدا کردن بورسیه تحصیلی دانشگاه ، در اینجا چهار راه برای یافتن فرصت های بورسیه وجود دارد:

به سرگرمی های خود به شیوه ای جدید نگاه کنید.

ممکن است به سرگرمی ها و علایق خود به عنوان راهی برای کمک به پرداخت هزینه های مدرسه فکر نکنید، اما باید. بورسیه های دانشگاهی برای همه وجود دارد: صنعتگران، گیمرها، و غیره. بورسیه ها فقط برای دانش آموزان مستقیم A یا ورزشکاران تمام ستاره نیست.

برای جستجوی بورسیه ثبت نام کنید.

ابزار رایگان جستجوی بورسیه ما به شما امکان دسترسی به ۶ میلیون بورسیه تحصیلی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار را می دهد. این به شما کمک می کند بورسیه هایی را پیدا کنید و برای آن درخواست دهید که با مهارت ها، فعالیت ها و علایق شما مطابقت دارد. حتی می‌توانید هشدارهای سفارشی‌شده را تنظیم کنید تا وقتی بورسیه تحصیلی جدیدی که با نمایه شما مطابقت دارد در دسترس شما قرار گیرد.

با مشاور مدرسه خود و دیگران ملاقات کنید.

در مورد برنامه خود برای پرداخت هزینه های کالج با مشاور مدرسه خود صحبت کنید و در مورد فرصت های بورس تحصیلی که ممکن است برای شما مناسب باشد بپرسید. همچنین در جامعه خود چشم و گوش خود را باز نگه دارید. ممکن است در مورد فرصت های بورسیه تحصیلی از طریق کلیسا، شغل یا شغل والدین خود بشنوید.

درخواست بورسیه تحصیلی برای دانشجویان اقلیت.

اگر دانش آموز اقلیت هستید، بورسیه هایی در دسترس هستند که می توانند به شما در پرداخت هزینه مدرسه کمک کنند.

چه زمانی برای بورسیه اقدام کنیم

زود و اغلب برای بورسیه درخواست دهید. برخی از مهلت های بورسیه تحصیلی از یک سال قبل از شروع کالج است. لازم نیست منتظر بمانید تا تصمیم نهایی خود را در مورد مدرسه خود برای درخواست بگیرید. اما اگر برخی از اولین برنامه های بورسیه را از دست داده اید، نگران نباشید. فرصت های بورس تحصیلی زیادی وجود دارد، همه با مهلت های مختلف. هر ساله که در کالج هستید نیز برای بورسیه تحصیلی اقدام کنید—بورسیه های زیادی برای دانشجویان فعلی کالج وجود دارد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا را چگونه انجام دهیم؟

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)، که قبلاً به عنوان کالج دانشگاه مک گیل بریتیش کلمبیا شناخته می شد، دارای سنت های تثبیت شده ای در تحقیقات بین رشته ای است که به زمان تأسیس آن در سال ۱۹۰۸ باز می گردد. اغلب در بین دانشگاه های جهان رتبه بالایی دارد.

خود دانشگاه پس از پیشنهاد جان جسوپ، فرماندار وقت استان بریتیش کلمبیا، به وجود آمد که نیاز به یک موسسه آموزش عالی برای خدمت به منطقه محلی را درک کرد. هدف این موسسه توانمندسازی دانش‌آموزان با تخصص فنی و آگاهی از آخرین روندهای تحقیقاتی است و آنها را قادر می‌سازد تا در رشته تحصیلی انتخابی خود مشارکت کنند.

این مؤسسه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کانادا، در قرن بیستم با گسترش سریع مواجه شد و فهرست مدارک تحصیلی خود را که در ابتدا بر پزشکی، الهیات و حقوق متمرکز شده بود، به طور قابل توجهی گسترش داد.

امروزه، این موسسه می تواند حدود ۵۰۰ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در موضوعاتی مانند مدیریت تجارت و فناوری، فناوری اطلاعات و فناوری کاربردی، هنرها و علوم آزاد و همچنین زبان شناسی و ترجمه ارائه دهد. در طول سال‌ها، UBC بیش از ۱۳۰۰ پروژه تحقیقاتی را در کنار مشاغل راه‌اندازی کرده و ایجاد نزدیک به ۲۰۰ شرکت جدید را تشویق کرده است.

UBC دو پردیس دارد. پردیس اصلی در پوینت گری، ۳۰ دقیقه از مرکز شهر ونکوور، یک مرکز فرهنگی و اقتصادی بزرگ در منطقه واقع شده است. پردیس دوم در کلونا، شهری واقع در مجاورت دریاچه اوکاناگان در جنوب بریتیش کلمبیا است. با مجهز شدن به مراکز ورزشی مدرن و با انواع باشگاه های دانشجویی، دانشجویان این شانس را دارند که در فعالیت های مختلف از اسکی، هوانوردی و حتی باستان شناسی شرکت کنند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا را چگونه انجام دهیم؟

حال وقت آن رسیده است که به وب سایت sirapply.com مراجعه نمایید و اطلاعاتی دست اول از این دانشگاه و بورسیه های آن به دست آورید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا