کسب و کار

کف سابی پشت بام – کفسابی استخر – کف سابی سنگ قبر

کف سابی پشت بام

کف سابی پشت بام یکی از فعالیت های ما در مجموعه می باشد که همکاران ما کار ساب زنی و کف سابی را به صورت کاملا اصولی و به شرط جهت آببندی پشت بام تحویل می دهند.

اگر بخواهیم یکی از سخت ترین قسمت های کف سابی را عنوان کنیم می توانیم به کف سابی پشت بام اشاره کنیم که بسیار کاری سخت و نیاز است که فرد ساب زن دارای تجربه و تخصص در امر ساب زنی و کف سابی داشته باشد چرا که این خدمات اگر به صورت درست انجام نگیرد موجب می شود که سطح پشت بام به طبقه آخر ساختمان آب نم دهد. برای همین امر است که اعلام می کنیم یکی از سخت ترین فعالیت های ما در این حوزه می باشد.

اگر سطح پشت بام سنگ باشد که خدمات از ساب زنی سنگ یا خدمات سنگ سابی انجام می شود که سطح پشت بام تمیز گردد و با توجه به این که در برخی مواقع سطح پشت بام ها روف گاردن می باشد و مسیری پر رفت و آمد و همچنین جهت برگزاری مراسم استفاده می شود بسیار مهم است که پشت بام تمیز باشد برای همین خدمات ساب زنی و کف سابی بسیار امر حیاتی و مهم است.

البته که می توان این موضوع را هم عنوان کرد که باید سطح پشت بام را هر چند وقت یک بار خدمات ساب زنی و کف سابی انجام داد چرا که با توجه به برودت هوا و همچنین در معرض مستقیم آفتاب قرار می گیرد و ممکن است که قسمت هایی از سنگ و موزاییک ها آسیب ببیند و برای از بین بردن این آسیب ها و همچنین افزایش بهره وری سطح نیاز است که ساب زنی و کف سابی انجام گیرد.

البته در برخی مواقع برای ساب زدن سطح پشت بام که از موزاییک است باید این دقت را داشت که اگر سطح موزاییک ها صاف باشد از خدمات ساب زنی و کف سابی می توان استفاده کرد ولی اگر سطح سرامیک به صورت شیاردار باشد باید از خدمات فرچه سابی استفاده کرد تا سطح موزاییک آسیب نبیند.

کفسابی استخر

کفسابی استخر که برای سطح کف استخر ها و همچنین دیواره استخر ها شامل می شود یکی از دیگر خدمات ما می باشد که اگر استخر را برای مدت ها است که رها کرده اید و به دلیل رسوب آب و همچنین جرم هایی که ممکن است سطح استخر را کثیف کند نیاز است که سطح ساب زنی و کف سابی انجام گیرد.

برای ساب زنی و کف سابی استخر نیاز است تا سطح به صورت کاملا حرفه ای و درست انجام گیرد و همچنین برای از بین بردن رسوب و جرم ها از دستگاه های مخصوص برای سطح سنگ های استخر استفاده می شود. و البته که ساب زنی و سنگ سابی سطح استخر نیاز است که فرد ساب زن بسیار متخصص باشد چرا که سنگ های استخر بسیار متفاوت از سنگ های سطح ساختمان ها است و این امر موجب شده است که همکاران ما از دستگاه های مخصوص برای ساب زنی و سنگ سابی سطح استخر استفاده می کنند.

کفسابی استخر

البته در برخی مواقع به دلیل این که ممکن است آب استخر در گذر زمان در استخر کم گردد و همین امر دیواره استخر را تحت تاثیر خود قرار می دهد و رسوب و لکه هایی را برای دیواره استخر برجا می گذارد که در چنین مواقعی نیاز است خدمات ساب زنی برای دیواره استخر انجام گیرد و البته که این خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی انجام می شود و نیاز است که برای تمیز شدن سطح این خدمات با پیشرفته ترین امکانات انجام گیرد.

کف سابی سنگ قبر

از دیگر خدمات ما به کف سابی سنگ قبر ها می توان اشاره کرد چرا که این خدمات برای سنگ قبر ها که در معرض آفتاب مستقیم هستند انجام می گیرد و البته که یکی از حساس ترین کارهاست چرا که باید این خدمات طوری انجام شود که در هنگام فرآیند این خدمات طوری باشد تا سطح سنگ قبر آسیب نبیند و نوشته آن از بین نرود و باید در امر ساب زنی و کف سابی سنگ قبر ها بسیار حساس و با حوصله عمل کرد.

با توجه به این که سنگ قبر ها در برخی مواقع از سمت متقاضیان درخواست می شود که سطح سنگ قبر فرآیند نانو صورت پذیرد چرا که در هنگام بارندگی ها و زمان شستشوی سنگ قبر ها نیاز است که آب گریز باشد و سطح آب بر روی سنگ قبر نماند و همین دلیل ما پس از شستشوی سنگ قبر فرآیند نانو کردن سنگ قبر را نیز انجام می دهیم و نیاز است که این خدمات به بهترین شکل و اصولی انجام گیرد.

کف سابی سنگ قبر

با توجه به این که سنگ قبر ها را نمی توان از روی سطح جدا کرد و باید این خدمات در قبرستان انجام گیرد همکاران ما با استفاده از موتور برق برای دستگاه برق تامین می کنند و همین امر نیاز برق را برای دستگاه برطرف می کند و سطح قبر ها با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام می گیرد که با توجه فشاری که نیاز است بر روی سطح سنگ وارد شود اگر به درستی رعایت نشود آسیب به سنگ قبر وارد می کند و این امر موجب می شود تا سنگ قبر آسیب ببیند.

همکاران ما در مجموعه برادران اجاقی جهت انجام خدمات کف سابی پشت بام ، کف سابی استخر ، کف سابی سنگ قبر آمادگی دارند که به محل اعزام شوند و فرآیند را در کمترین زمان ممکن با بهترین خدمات تحویل دهند تا سطح آماده در تمیز ترین و شفاف و براق ترین حالت قرار گیرد جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس ۰۹۳۵۱۵۵۵۰۱۶ تماس حاصل فرمایید و اگر می خواهید بدانید که همکاران ما در چه حوزه هایی فعالیت دارند کافیست آدرس سایت ما baradaranojaghi.ir در ارتباط باشید و از نمونه خدمات و فرآیند های انجام شده ارتباط بگیرید و همچنین در ادامه باید گفت که فعالیت ما در مجموعه در زمینه های مختلف از قبیل : کف سابی ، ساب  زنی دستی ، سنگ سابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما و … می باشد که برای همه موارد گفته شده چندین اکیپ آماده جهت انجام خدمات بهتر و سریع تر وجود دارد. کافیست با ما در ارتباط باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا