اجتماعی

تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

به گزارش روند بازار، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه تاریخ ۲۶ اسفند ماه گذشته و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاریخ ششم فروردین ماه جاری، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا امروز برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز پنج‌شنبه به‌تاریخ ۱۶ این ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مذکور با فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

منبع
خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا