کسب و کار

میم کوین چیست؟ بهترین میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

چکیده : معمولاً این میم کوین‌ها در ابتدا جامعه کوچکی از طرفداران آن شوخی اینترنتی را جذب می‌کنند و در ادامه اگر این روند موفقیت‌آمیز بود و قیمت افزایش یافت، توجه سرمایه‌گذاران بازار نیز به آن‌ها جلب می‌شود و با ورود آن‌ها، رشد قیمتی این میم کوین‌ها ادامه پیدا می‌کند.

در حالی که در ابتدای شروع فعالیت ارز‌های دیجیتال، تنها بیت کوین و تعداد محدودی رمزارز فعالیت داشتند اما امروزه هزاران ارزدیجیتال مختلف در دسته‌های متنوع عرضه شده است که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از دسته‌هایی که طی دو سال اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، میم کوین نام دارد. نامی که احتمالاً آن را تا به امروز شنیده باشید، اما میم کوین چیست و بهترین ارز‌های دیجیتال در این دسته کدام هستند؟

با میم کوین‌ها آشنا شوید

به طور خلاصه، میم کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که از جوک‌های اینترنتی الهام گرفته شده‌اند. به عنوان مثال، دوج کوین که برترین میم کوین بازار است از شوخی اینترنتی Doge ایجاد شده است. همانطور که از نام آن‌ها پیدا است، این ارز‌های دیجیتال برخلاف بسیاری از دیگر رمزارز‌های بازار با هدف و کارکرد مشخصی عرضه نمی‌شوند و جامعه طرفداران آن‌ها و میزان محبوبیت شوخی‌هایی که از آن‌ها الهام گرفته شده است تأثیر مستقیمی در روند قیمتی و رشد آن‌ها دارند.

معمولاً این میم کوین‌ها در ابتدا جامعه کوچکی از طرفداران آن شوخی اینترنتی را جذب می‌کنند و در ادامه اگر این روند موفقیت‌آمیز بود و قیمت افزایش یافت، توجه سرمایه‌گذاران بازار نیز به آن‌ها جلب می‌شود و با ورود آن‌ها، رشد قیمتی این میم کوین‌ها ادامه پیدا می‌کند.

چهره‌های مشهور نیز اخیراً تأثیرات بسیار و مستقیمی در بازار میم کوین‌ها داشته‌اند و به عنوان مثال ایلان ماسک از جمله افرادی است که با صحبت‌ها و حمایت‌های خود، به رشد دوج کوین و بازار میم کوین‌ها کمک زیادی کرده است.

بسیاری از میم کوین‌ها هیچ ارزشی ندارند و صرفاً برای شوخی و یا تمسخر وقایع رخ داده در جهان ایجاد می‌شوند، اما حتی برخی میم کوین‌هایی که گمان می‌شد ارزشی ندارند با ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار موفق شدند تا نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کنند و سود هنگفتی را برای دارندگان قدیمی خود به همراه داشته باشند. ارزش سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها تا به امروز مورد بحث بسیاری در بین طرفداران و جامعه ارز‌های دیجیتال بوده است.

هرچند تمام میم کوین‌ها بی‌هدف و صرفاً برای شوخی ساخته نمی‌شوند، برخی میم کوین‌ها مانند فلوکی اینو موفق شده است تا با برخی سازمان‌های خیریه همکاری داشته باشد و یا پرداخت دوج کوین امروزه توسط بسیاری از شرکت‌ها و درگاه‌های پرداختی قبول می‌شود که با کارمزد‌های پایین آن، تبدیل به گزینه مناسبی برای پرداخت هزینه‌ها شده است.

با میم کوین‌ها آشنا شوید

برترین میم کوین‌های جهان کدامند؟ خرید و فروش شیبا اینو و دوج کوین

دوج کوین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و برترین میم کوین بازار، قطعاً می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع سرمایه‌گذاری شما در بازار میم کوین‌ها باشد. دوج کوین در ابتدا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و از شوخی اینترنتی محبوب آن روز‌ها یعنی دوج برای ساخت این میم کوین الهام گرفته شد. ایلان ماسک از حامی‌های این میم کوین است و بار‌ها با حمایت‌های خود رشد قیمتی آن را رقم‌زده است. دوج کوین امروزه توسط بسیاری از فروشگاه‌های جهانی پذیرفته می‌شود و از جمله ارز‌های دیجیتال مناسب برای پرداخت هزینه‌ها است.

شیبا اینو از جمله دیگر میم کوین‌های مطرح بازار است که در سال ۲۰۲۰، توسط شخصی ناشناس با لقب ریوشی عرضه شد. این میم کوین با الهام از دوج کوین ایجاد شده است و تصویر سگ شیبا اینو در لوگوی هر دو میم کوین دوج و شیبا وجود دارد. شیبا اینو از جمله معدود میم کوین‌های بازار بود که توانست همراه با دوج کوین رشد کند و جایگاه خوبی را در بازار بدست آورد.

شیبا اینو همانند دوج کوین با توجه به محبوبیتی که بدست آورده است توسط بسیاری از درگاه‌های پرداخت، کیف پول‌ها و صرافی‌ها پشتیبانی می‌شود. شیبا اینو از جمله ارز‌های مطرح و شناخته شده بازار است و خرید و فروش شیبا اینو می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری شما باشد.

مهم است برای خرید و فروش میم کوین و سرمایه‌گذاری در این بازار، از صرافی داخلی استفاده کنید تا علاوه بر پشتیبانی از میم کوین‌ها، امنیت دارایی‌های شما را تضمین کند.

یکی از این صرافی‌های معتبر داخلی، سرمایکس نام دارد و خرید و فروش شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE)، بیبی دوج کوین (BABYDOGE)، دوج ایلان مارس (ELON) و دوج چین (DC) در این صرافی با بهترین قیمت امکان‌پذیر است. همچنین در سرمایکس با پشتیبانی از شبکه‌های متنوع مانند بایننس اسمارت چین، می‌توانید تا ۹۹ درصد کارمزد‌های تراکنش و انتقال میم کوین‌های خود را کاهش دهید.

امکان نگهداری این میم کوین‌ها در کیف پول امن و داخلی سرمایکس نیز وجود دارد که خیال شما را بابت مشکلات تحریم و امنیت دارایی‌ها راحت می‌کند. علاوه بر این میم کوین‌ها، در صرافی سرمایکس به بزرگترین بازار معاملاتی ارز دیجیتال دسترسی خواهید داشت و شما می‌توانید معاملات بیش از ۶۰۰ ارزدیجیتال را انجام دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا