کسب و کار

نحوه انجام دکوراسیون اداری از صفر تا صد

وقتی صحبت از کارایی در محیط اداری می‌شود، افراد کمی به طراحی داخلی اداری و نقش آن در کارایی کارکنان اشاره می‌کنند. در واقع کیفیت کار کارکنان با طراحی داخلی اداری ارتباط مستقیم دارد. یکی از دغدغه های اصلی مدیران طراحی دکوراسیون اداری است. محیط کار افراد، خانه دوم آنهاست همانطور که شما به دکوراسیون داخلی منزل خود رسیدگی می‌کنید و آن را شیک و زیبا طراحی می‌کنید، باید به محیط کار خود نیز اهمیت بدهید و محیطی استاندارد و کاربر پسند طراحی کنید.

ایده های طراحی داخلی اداری برای دفتر شما باید به گونه ای باشد که برای همه مناسب باشد. در واقع مشتریان نیز آن را لذت بخش بدانند.

اگر شرکت دکوراسیون داخلی اداری حرفه ای را انتخاب کنید باید آماده ارائه خدمات در تمامی زمینه‌های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد، مبلمان اداری، پارتیشن و … باشید. تیم حرفه ای برای کلیه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی سعی در ثبت رکوردی درخشان در ارائه خدمات لازم به مشتریان دارند و هم اکنون این شرکت های طراحی داخلی برای جلب اعتماد و ارائه کار باکیفیت رقابت می کنند. در حال حاضر تعهد به ارزش‌های اساسی از جمله کیفیت – طراحی مدرن در کنار زیبایی، اساس راهبردهای توسعه یک گروه معتبر طراحی داخلی بوده و کارنامه یک شرکت حرفه ای در اجرای پروژه‌های موفق در زمینه طراحی داخلی در کشور بی‌نظیر است. شرکت طراحی اگر کاردرست باشد با اهدافی از جمله تلفیق پلان با اجرا و سرعت در روند اجرای پروژه‌های خود در کنار نوآوری و خلاقیت و کاهش هر چه بیشتر قیمت تلاش می‌کند تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون محیط اداری و استفاده هوشمندانه از امکانات فضا مستلزم استفاده از کادری متخصص و مجرب است. بنابراین فرآیند طراحی بر اساس اصول و قواعد استاندارد است و این لحظه تاثیر بسزایی بر کارایی کارکنان خواهد داشت.

عوامل موثر در دکوراسیون اداری

از جمله عواملی که در ساختار دکوراسیون نقش دارد، نوع و سبک معماری به کار رفته در طراحی محیط می‌باشد و امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی و معماری پس از مدتها به دید دیگران آمده است. با دقت در معماری ساخته شده در زمان‌های قدیم، می‌توان تمام ظرافت‌ها و ریزه کاری‌ها را دید که همگی ذوق و هنر ایرانی دارند. طراح و پیمانکار نیز باید توانایی پیشبرد اهداف پروژه را داشته باشد و گام‌های خود را با دقت و مدبرانه انجام دهد و نیازهای کارفرما و استفاده کننده از محیط را در نظر گرفته و طبق اصول و استاندارد ها طرحی جدید و بی نقص ارائه دهد. برای داشتن دفتری منحصربفرد، مدرن و مجلل باید نکاتی را در طراحی آن رعایت کنیم که در اینجا به برخی از آنها می‌پردازیم:

هر اداره یا سازمانی دارای کارمندانی با رده‌های کاری و مسئولیت‌های مختلف است، بنابراین باید این اصل را در نظر بگیریم که هر یک از آنها نیاز به یک فضای خصوصی یا نیمه خصوصی دارند تا هرکس بتواند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به وظایف خود در فضای شخصی خود عمل کند. یکی از موثرترین راه‌ها برای این کار ایجاد دیوارهای پارتیشن و ایجاد پارتیشن‌های کم ارتفاع است. برای رنگ آمیزی هم باید از علم روانشناسی استفاده کنید و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که انرژی کارمندان را افزایش داده و کارها را سرعت می‌بخشد. نور نیز به نوبه خود تأثیر زیادی بر خستگی و عملکرد چشم دارد. همچنین با ایجاد محیطی متفاوت می‌توان فضای مناسبی برای استراحت کارکنان ایجاد کرد و اینکه فضای اداری باید رسمیت خود را حفظ کند و نوع و مبلمان و نحوه چیدمان آنها در این امر بسیار موثر خواهد بود.

طراحی دکوراسیون محیط اداری و استفاده هوشمندانه از امکانات فضا مستلزم استفاده از کادری متخصص و مجرب است. بنابراین فرآیند طراحی بر اساس اصول و قواعد استاندارد است و این لحظه تاثیر بسزایی بر کارایی کارکنان خواهد داشت.

نکات مهم در طراحی داخلی اداری

استفاده از متریال فلزی و مبلمان مشکی در شناخت محیط موثر است و این رنگ بندی در کنار رنگ قرمز تاثیر بسزایی خواهد داشت. قابلیت نظافت، استحکام و دوام مبلمان اداری نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا به دلیل حجم زیاد تردد احتمال خراب شدن آن ها بسیار زیاد است به عنوان مثال مبل‌های چرمی این قابلیت را دارند که به راحتی نظافت شوند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که مدیران در مورد آن صحبت می‌کنند روحیه بالا و شاد کارکنان است و برای این کار می‌توان از رنگ‌ها و الهامات ملایم و پرانرژی استفاده کرد. طراحی داخلی اداری نسبت به منازل مسکونی به تجربه و مهارت بیشتری نیاز دارد زیرا خانه‌ها باید مطابق با سلیقه افراد ساکن در آن باشد، اما محیط اداری باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر محیطی رسمی، دارای هنجار و نظم با مخاطبان خود با هر سلیقه‌ای ارتباط برقرار کند و جذاب باشد، زیرا علایق سازمانی در اولویت است و محیط می‌تواند در جلب اعتماد مشتری موثر باشد.

بخش های مهم در دکوراسیون اداری

مبلمان اداری علاوه بر رنگ و ظاهر باید دارای استاندارد و ارگونومی باشد تا در طول روز باعث خستگی کارکنان نشود و همچنین بهتر است برای هر فرد قفسه ای برای نگهداری وسایل شخصی در نظر گرفته شود.

دیوار یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی محیط است به طوری که در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب و حتی آشپزخانه یکی از عمده‌ترین تغییرات در حرکت دیوارها می‌باشد. در دکوراسیون اداری، دیوارها نقش بسیار مهمی در انرژی و شیک شدن فضا دارند و طراحی آن می‌تواند محیط را مجلل جلوه دهد و  یا به طور کامل حذف شوند تا کارمندان هرچه کمتر خسته شوند.

سخن آخر

گروه طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند طراحی و اجرای بازسازی ساختمان و دکوراسیون محل کار کلیه ارگان‌ها و سازمان ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را انجام دهد. طراحی و اجرای دکوراسیون اداری یکی از مهم‌ترین دلایل آسایش کارکنان و مشتریان می‌باشد که گروه طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای در کنار توانمندترین مهندسان و معماران و با تحقیق و تحلیل فضای موجود همواره سعی در ارائه بهترین و کارآمدترین طراحی برای مشتریان دارد. طراحی داخلی با مفهومی ایده آل و منحصر به فرد یکی از مهمترین قابلیت‌های گروه طراحی بانجربه در دکوراسیون اداری کلاسیک و مدرن است.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند طراحی و اجرای بازسازی ساختمان و دکوراسیون محل کار کلیه ارگان‌ها و سازمان ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را انجام دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا