کسب و کار

نرم افزار BPMS چیست؟ مدیریت فرآیندهای کسب و کار

چکیده : امروزه استفاده از شیوه‌های سنتی برای انجام تغییرات کاری جوابگوی نیازهای سازمان‌ها ‌نمی‌باشد، لازم است که ‌فرآیندهای سازمان به صورت مکانیزه انجام شوند، که مدیران بتوانند ایده‌های جدید خود را در سازمان اجرایی کنند. این امر ازطریق نرم افزار BPMS امکان پذیر ‌می‌باشد.

امروزه استفاده از شیوه‌های سنتی برای انجام تغییرات کاری جوابگوی نیازهای سازمان‌ها ‌نمی‌باشد، لازم است که ‌فرآیندهای سازمان به صورت مکانیزه انجام شوند، که مدیران بتوانند ایده‌های جدید خود را در سازمان اجرایی کنند. این امر ازطریق نرم افزار BPMS امکان پذیر ‌می‌باشد.

نرم افزارهای BPMS با اتوماتیک سازی ‌فرآیندهای سازمان، موجب افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های سازمان ‌می‌شوند. اگر می‌خواهید با امکانات و مزایای نرم افزار BPMS اشنا بشوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار BPMS چیست؟

نرم افزارBPMS  ابزاری برای طراحی، اجرا و بهبود ‌فرآیندهای سازمانی در انواع کسب و کارها است. درواقع BPMS  به معنای سیستم مدیریت ‌فرآیند کسب و کار است و این سیستم به منظور استاندارد نمودن ‌فرآیندها در سازمان و از بین بردن خطاهای انسانی می‌باشد.

BPMS داده‌ها را در یک مسیر مشخص حمل ‌می‌کند. سیستم مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار روال کاری سازمان را به صورت گرافیکی ترسیم نموده و برای استفاده از آن نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی ‌نمی‌باشد. نرم افزار BPMS با ارائه بینشی خوب از ‌فرآیند‌های درجریان سازمان به مدیران، موجب حذف گلوگاه ها و کمک به تصمیم گیری آگاهانه مدیران ‌می‌شود.

سیستم BPMS در سازمان‌های دولتی، سیستم‌های بیمه، سازمان‌های تولیدی، حوزه‌های سلامت و بهداشت، سازمان‌های خدمات خدمات مالی و شرکت‌های بازرگانی کاربرد بسیاری دارد.

مزایای سیستم مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار چیست؟

ازطریق نرم افزار BPMS تمام ‌فرآیندهای انجام شده و درجریان سازمان رصد ‌می‌شوند و با تحلیل ‌فرآیندها، ‌می‌توان کارهایی که در سازمان انجام می‌شوند اما هیچ ارزشی ندارند را شناسایی و حذف نمود.

از سوی دیگر نیز هریک از تیم‌های سازمان می‌دانند که چه وظایفی در سازمان دارند و بهتر ‌می‌توانند با تغییرات وظایفی که برایشان تعیین می‌شود کنار بیایند. اگر بخواهیم به صورت موردی مزایای نرم افزار BPMS را نام بریم. می‌توانیم به موارد ذکر شده در تصویر زیر اشاره کنیم.

مزایای سیستم مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار چیست؟

نرم افزار BPMS آرین سیستم

نرم افزار BPMS آرین سیستم ابزای برای افزایش سرعت ایجاد و پیاده سازی فعالیت‌های سازمان می‌باشد. سیستم BPMS با تمام نرم افزارهای آرین سیستم ازجمله انبارداری، حقوق و دستمزد، فروش، خرید، اموال، حسابداری مالی، خزانه داری و… ارتباطی یکپارچه دارد.

نرم افزار مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار آرین سیستم با مدل سازی ‌فرآیند‌های پیچیده سازمان و تحلیل ‌فرآیندها، موجب افزایش شفافیت کارها و کمک به مدیران در تصمیم گیری‌های آینده سازمان ‌می‌شود. بنابراین این نرم افزار با سیستماتیک سازی تمام ‌فرآیندهای سازمان موجب افزایش سودآوری کسب و کار شما خواهد شد.

امکان ایجاد محدودیت دسترسی به ‌فرآیندهای مختلف توسط کاربران و همچنین امکان کنترل اسناد توسط یک یا چندین فرد مجاز از مزایای نرم افزار BPMS آرین سیستم ‌می‌باشد، که امنیت اطلاعات سازمان را افزایش داده است.

 نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم ازجمله سیستم‌هایی می‌باشد، که با نرم افزار BPMS ارتباطی یکپارچه دارد. سیستم بهای تمام شده با ایجاد امکان شناسایی عوامل موثر در هزینه های تولید محصولات، مشکلات بخش های مختلف مرتبط با تولید را آشکار می‌سازد. مدیران می‌توانند با استفاده از گزارشات تحلیل که از طریق نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم ارائه می‌شود، اهداف تولید محصولات و فروش خود را مشخص کنند.

نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم به صورت یکپارچه با سایر بخش های نرم افزار ArianERP از جمله بخش انبار در ارتباط بوده و می‌تواند اطلاعات تعدادی و ریالی کالاهای تولید شده و مواد اولیه موجود برای تولید کالاهای جدید را به دست بیاورد.

امکانات نرم افزار BPMS آرین سیستم

مهم ترین امکانات نرم افزار BPMS آرین سیستم که موجب بهبود فرآیندهای کسب و کار شما می‌شود را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

امکانات نرم افزار BPMS آرین سیستم

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار BPMS آرین سیستم بدست بیاورید، حتما به سایت آرین سیستم به آدرس www.ariansystm.net مراجعه کنید. همچنین اگر سوال و یا ابهامی درباره تناسب نرم افزار BPMS آرین سیستم با کسب و کار فعلی خود دارید، ‌می‌توانید از کارشناسان فروش آرین سیستم کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار ArianERP از کارشناسان فروش آرین سیستم با شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا