کسب و کار

نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران؛ استعلام قیمت و خرید از اول طب

چکیده : اول طب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه عرضه تجهیزات پزشکی در سطح تهران است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات معتبرترین نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران آشنا شوید.

فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات پزشکی شرایط دسترسی به محصولات مختلف به مراتب آسان‌تر کرده‌اند. در گذشته برای خرید کوچک‌ترین نیازهای پزشکی، افراد مجبور بودند به مراکز خرید تجهیزات پزشکی در سطح شهر خود مراجعه کنند. معمولا تعداد قابل توجهی از محصولات نیز صرفا در تهران یافت می‌شدند و این موضوع دسترسی مردم سایر شهرها را به تجهیزات مورد نیازشان سخت می‌کرد. اما امروز خیلی فرقی نمی‌کند در کجای ایران پهناوری ساکن هستید؛ چرا که عملا یک نمایندگی تجهیزات پزشکی دائمی در تلفن همراه یا رایانه‌های خود دارید. اول طب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه عرضه تجهیزات پزشکی در سطح تهران است. تمام خدمات اول طب را می‌توانید از طریق سایت اینترنتی نیز دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات معتبرترین نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران آشنا شوید.

چرا باید تجهیزات پزشکی را از فروشگاه‌های تخصصی بخریم؟

خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی با سایر محصولات یک تفاوت جدی دارد. تجهیزات پزشکی به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط هستند. چه بسا شما اقدام به خرید محصولی کنید که به هر دلیل از استانداردهای لازم برخوردار نباشد. در نتیجه نه تنها کمک در راستای تقویت سلامت شما نمی‌کند، بلکه مخاطرات بعضا جبران ناپذیری را نیز به بار می‌آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می‌کنیم که هیچ گاه تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین از مارکت پلیس‌ها تهیه نکنید.

در عوض مراجعه به سایت‌های اینترنتی نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران و سایر شهرها بهترین ایده برای خرید محصولات مورد نیاز است. این دسته از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت تخصصی روی زمینه عرضه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند. در نتیجه از درجه اعتبار به مراتب بیشتری نسبت به مارکت پلیس‌ها برخوردار هستند. معمولا تیم اداره کننده سایت‌های فروشگاهی تجهیزات پزشکی مانند اول طب، گروهی از متخصصان پزشکی و تجهیزات پزشکی هستند. این نکته مهم را در خرید آنلاین تجهیزات پزشکی همواره به خاطر داشته باشید.

اول طب؛ نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران

زمانی که حضوری به فروشگاه های لوازم پزشکی مراجعه می کنید، باید زمان زیادی را صرف یافتن محصولات مختلف، مقایسه و در نهایت انتخاب گزینه های مناسب خود کنید. در عین حال بسیاری از افراد تجربه خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می دهند. اگر یک فروشگاه آنلاین شرایطی را ارائه دهد که تجربه ای مشابه خرید حضوری داشته باشید ، ترجیح شما چیست؟

اولین طب نه تنها تجربه ای با کیفیت از خرید آنلاین تجهیزات پزشکی را در اختیار شما قرار می دهد. بلکه با ارائه راهکارهای هوشمندانه، تمام محدودیت های خرید حضوری را نیز از بین می برد. در اینجا برخی از مهمترین مزایای خرید از اول طب آورده شده است:

نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران؛ استعلام قیمت و خرید از اول طب

۱. ارائه سبد کامل و متنوع تجهیزات پزشکی

خیلی مهم است که مشتری بتواند تمام نیازهای خود را با مراجعه به یک فروشگاه آنلاین تامین کند؛ چرا که این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان خرید می‌شود و علاوه بر آن هزینه‌های ارسال را نیز به حداقل مقدار ممکن کاهش می‌دهد. لازمه تحقق چنین موضوعی، خرید از فروشگا‌ه‌هایی است که سبدی کامل و متنوع از انواع و اقسام محصولات پزشکی را تدارک ببینند.

اول طب به عنوان نماینده معتبر و انحصاری بسیاری از برندهای داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند. به همین دلیل لیست کاملی از تمام تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم و مراکز درمانی را فراهم کرده است. شما با مراجعه به سایت اینترنتی اول طب می‌توانید از هر قلم کالا، محصولات برندهای مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های گوناگون را مشاهده کنید. در نتیجه دست شما برای مقایسه و انتخاب بهترین کالاها نیز کاملا باز است.

۲. قیمت‌های بروز و شفاف لوازم پزشکی

متاسفانه به دلیل نوسانات زیاد قیمت ارز و همچنین وجود بازار سیاه بعضا شاهد قیمت‌های غیر واقعی در سطح بازار تجهیزات پزشکی هستیم. اول طب به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های تجهیزات پزشکی در کشور یکی ار مسئولیت‌های اجتماعی خود را تلاش برای ایجاد شفافیت در بازار لوازم پزشکی تعریف کرده است. بر این اساس قیمت بسیاری از کالاها به صورت روزانه در سایت اینترنتی اول طب بروزرسانی شده و در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرند. این قیمت‌ها برای مشتریان از تمام نقاط شهر تهران و سایر شهرهای کشور یکسان است.

۳. عرضه محصولات تکی و عمده با قیمت مقرون به صرفه

حذف واسطه‌ها به کاهش شکاف قیمت بین تولیدکننده و مصرف کننده منتهی می‌شود. این اتفاقی است که اول طب با تلاش بسیار زیاد رقم زده است. شما با خرید از فروشگاه آنلاین اول طب علاوه بر مشاهده لیست قیمت تجهیزات پزشکی، همواره می توانید محصولات مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت در بازار تهیه خواهید کرد. به علاوه اینکه اول در همکاری با مراکز درمان اقدام به عرضه محصولات به صورت عمده با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر نیز می‌کند. بنابراین حتما برای خرید عمده با کارشناسان اول طب تماس بگیرید.

۴. ارائه مشاوره رایگان خرید تجهیزات پزشکی

انتخاب گزینه مناسب از بین محصولات مختلفی که در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند، برای مشتریان عادی معمولا کار آسانی نیست. در همین راستا ما در اول طب تعدادی از کارشناسان متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی را برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم. حتما از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در زمینه خرید تجهیزات پزشکی در اختیار شما قرار بگیرد.

۵. تضمین ۱۰۰ درصدی اصالت محصولات

تمام محصولاتی که در سایت اینترنتی اول طب عرضه می‌شوند، از ضمانت ۱۰۰ درصدی اصالت کالا برخوردار هستند. کارشناسان اول طب تمام لوازم پزشکی را بر اساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی می‌کنند. سپس محصولات برای عرضه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید از بابت سلامت و اصالت کالاهای خریداری شده اطمینان داشته باشید. در همین راستا برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز کلیه سفارش‌ها از ضمانت بازگشت کالا به مدت ۷ روز برخوردار هستند.

نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران؛ استعلام قیمت و خرید از اول طب

۶. تحویل سریع سفارشات با ناوگان اختصاصی در تهران

سفارشات شهر تهران توسط ناوگان حمل و نقل اختصاصی اول طب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. به همین دلیل کلیه سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رسند و در کنار آن کالاها با رعایت کامل اصول بهداشتی در جریان حمل و نقل آماده و ارسال می‌شوند.

۷. امکان پرداخت در محل برای سفارشات تهران

اگر در شهر تهران حضور دارید، می‌توانید هزینه سفارش خرید اینترنتی خود را در زمان تحویل گرفتن محصولات به صورت حضوری از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید.

اول طب فروشگاه تجهیزات پزشکی همیشه همراه شماست

آنچه باعث می‌شود یک کسب‌وکار به موفقیت دست پیدا کند، رضایت مشتریان است. ما در اول طب جلب رضایت مشتریان عزیز را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم. یک تیم متخصص در اول طب به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا نیازهای مشتریان را در زمینه تجهیزات پزشکی با بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار تامین کنند. شما عزیزان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با مراجعه به سایت اینترنتی اول طب به آدرس avvalteb.com سفارش‌های خود را ثبت کنید. همچنین در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری برای خرید تجهیزات پزشکی دارید، نمایندگی تجهیزات پزشکی تهران اول طب در محدوده بزرگراه نواب آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. سلامتی و تندرستی را با اول طب تجربه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا