بورس

نمای پایانی بورس امروز / افت ۱۱۰۰ واحدی شاخص

شاخص کل بورس امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با ۱۱۰۰ واحد منفی و  ۰٫۲۰ درصد افت در مدار یک میلیون و ۱۷۳هزار و ۵۳۰ واحد قرار گرفت.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با ۱۱۰۰ واحد منفی و  ۰٫۲۰ درصد افت در مدار بک میلیون و ۱۷۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۳۷۸۷ واحد منفی در مدار ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفت. امروز ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی شروع بازار به ۶۶۵ میلیارد تومان رسید. شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز خودرو، بانکی‌ها و مواد دارویی هستند. گروه فلزی امروز معاملاتی منفی اما با گرایش به تعادل را می‌گذرانند. همچنین گروه بانکی‌ها هم معاملات متعادل و مثبتی را دارند.

نمادهای «خودرو»، «خساپا» و «شبندر» از نمادهای منفی و نمادهای «فملی»، «فارس» و «ونیکی» از نمادهای مثبت موثر بر شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش را در هم «خودرو»، «برکت» و «خساپا» داشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا