کسب و کار

نوید ثروت را به زندگی خود دادم

پیشنهاد می‌کنیم پس از کسب تجربه در یک زمینه خاص و به دست آوردن دانش جنبه‌های مختلف آن، تجارت خود را شروع کنید. من با تجربه ای که در کسب و کار گاوآهن داشتم تصمیم به تجارت این محصول گرفته و موفق شدم.

گاوآهن چیزل مرکب

گاوآهن چیزل مرکب یک وسیله ی کاربردی در عملیات کشاورزی چون شخم زدن خاک است که صرف انرژی انسانی را کمتر کرده است.

گاوآهن چیزل مرکب در واقع یک وسیله ی جانبی است که پشت یا جلوی تراکتور و انواع وسایل سنگین نقیله سنگین قابل نصب است، مهم ترین کاربرد این گاوآهن ها خاک ورزی سطوح عمیق زمین کشاورزی است.

همان طور که می دانید در قدیم و صد ها سال قبل برای شخم زدن خاک از گاو های نر و یک وسیله فولادی متصل به آن استفاده می شد که نیاز به صرف انرژی زمانی و دستی زیاد بود.

امروزه استفاده از چیزل ها با عنوان گاوآهن مکانیکی باعث سهولت کارها در بخش کشاورزی شده است از این جهت این وسیله با مکانیزم پیچیده و از جنس فولاد دگرریخته تولید و روانه بازار می شود.

گاوآهن دو خیش تیلر

یکی از مشخصات گاوآهن دو خیش تیلر دو خیش دستگاه تیلر شکل ظاهری آن می باشد که در حقیقت از دو تیغه بزرگ تشکیل شده است که روی شاسی گاوآهن در بالا و پایین آن قرار می گیرند و عملکرد بسیار خوبی را شامل می شوند‌.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این گاوآهن این است که روی شاسی آن یک ضامن مخصوص قرار داده شده است تا افراد بتوانند متناسب با زمین ها و مزارع کشاورزی خود زاویه مناسبی را تنظیم کرده و از آن استفاده نمایند.

گاوآهن دو خیش تیلر

گاوآهن صادراتی

گاوآهن صادراتی وسیله‌ ای است که امروزه استفاده از آن در امور کشاورزی بسیار زیاد می باشد و معمولاً تولید کنندگان انواع محصولات خوراکی برای آماده کردن زمین های خود جهت کشت از آن استفاده می کنند.

امروزه کشور ما به عنوان یکی از تولید کنندگان بسیار موفق در زمینه عرضه این گاوآهن ها محسوب می‌ شود و حتی توانسته است که از کشور های خارجی رقیب نیز پیشی بگیرد زیرا محصولاتی با کیفیت دارد. وقتی از صادرات این محصول صحبت می‌ شود در حقیقت باید گفت که کشور ما این دستگاه را به تمامی متقاضیان در کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی نیز ارسال می نماید و چرخه اقتصادی ایران را رونق زیادی می‌ دهد.

گاوآهن صادراتی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا