اجتماعی

هشدار گرد و خاک از ۱۳ تا ۱۵ مرداد

سازمان هواشناسی با پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی نقاط کشور، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، روز جمعه در شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی و قم،هشدار نارنجی خیزش گردوخاک از ۱۳ تا ۱۵ مرداد روز شنبه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی و روز یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی و جنوب و شرق سمنان، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و در نواحی مستعد وقوع توفان شن را شاهد خواهیم بود.

بر این اساس کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، بروز اختلال در ناوگان حمل و نقل، ایراد خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنرها، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، دکل‌های برق و سازه‌های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاعات و شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال محتمل است.
به هموطنان به ویژه سالمندان و افراد دارای بیمارهای تنفسی و قلبی توصیه می شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند؛ از کویرنوردی پرهیز شود؛ در عبور و مرور، ترددهای جاده‌ای و فعالیت‌های عمرانی احتیاط صورت گیرد؛ از استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل گردد، خودروها در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال پارک نشوند و در فعالیت‌های کشاورزی محدودیت اعمال شود.

به نقل از: پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا