بورس

پیش بینی بورس هفته سوم مردادماه (اینفوگرافیک)

بازار سهام هفته نیمه‌تعطیل منتهی به ۱۳ مرداد را صعودی پشت سر گذاشت. آیا قرار است بورس تهران این شیب افزایشی را در سومین هفته مردادماه حفظ کند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بورس تهران دومین هفته مرداد را صعودی پشت سر گذاشت با این حال، حجم و ارزش معاملات خرد همچنان بسیار پایین بود و نشانه‌های بازاری رکودی را با خود همراه داشت.

حالا سوال این است که آیا بازار سهام سومین هفته مرداد را نیز در مسیر صعودی طی خواهد کرد؟ کدام سهم‌ها در هفته پیش رو مورد توجه معامله‌گران خواهند بود؟

اینها سوالاتی است که کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز به آن پاسخ داده‌اند.

پیش بینی بورس در هفته جاری شنبه 14 مرداد 1402

فردین آقابزرگی، تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است که بازار به اندازه کافی اصلاح کرده است و بر همین اساس، طی هفته پیش رو مثبت و متعادل خواهد بود. با این حال او در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، این پیش بینی را مشروط به این می‌داند که سیاست‌گذار دست به اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه و غیرکارشناسی نزند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا