دانش و فناوری

برگزاری اولین هفته زیبایی متاورس

اولین هفته زیبایی متاورس از دوازدهم یا هفدهم ژوئن در پلتفرم‌های متعدد واقعیت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پس از افت ۹۲ درصدی تعداد بازدیدکنندگان دومین هفته مد متاورس در آپریل ۲۰۲۳، در هفته‌های اخیر خبرهایی مانند عرضه هدست واقعیت مجازی Vision Pro شرکت اپل و برگزاری اولین هفته زیبایی متاورس، جان تازه‌ای به دنیای متاورس بخشیده است.

حضور برندهای آرایشی و بهداشتی در هفته زیبایی متاورس

هفته زیبایی متاورس (Metaverse Beauty Week)، با همکاری دنیاهای مجازی دیسترالند، Spatial و روبلاکس (Roblox) از دوازدهم یا هفدهم ژوئن ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. در این هفته، شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی جهت معرفی و نمایش محصولات خود در دنیا‌های واقعیت مجازی گرد هم خواهند آمد.

تیم آژانس خلاق CULT با تعامل و همکاری برندهای زیبایی بین‌المللی، آنها را به طراحان دیجیتالی برای تبلیغ محصولات در بازار مجازی زیبایی متصل خواهد کرد. دو شرکت آرایشی بهداشتی LUSH و نوتروژینا (Neutrogena) بزرگترین و مشهوترین برندهای حاضر در هفته زیبایی سال ۲۰۲۳ هستند. در غرفه برند نوتروژینا، بازیگر مشهور هالیوودی، کری واشینگتن نیز حضور دارد تا در بازی‌‌هایی با تم آرایشی با بازدیدکنندگان این غرفه شرکت کند. برندها‌ی زیبایی و بهداشتی دیگری مانند Glossybox و Cosnova و Valdé Beauty، دیگر حاضرین در هفته زیبایی متاورس هستند.

حضور برند نوتروژینا در هفته زیبایی متاورس
حضور برند نوتروژینا در هفته زیبایی متاورس

بازدید از هفته زیبایی متاورس

بازدیدکنندگان از این برنامه، این امکان را خواهند داشت تا در بازی‌های مختلف با تم آرایشی شرکت کنند، پوشیدنی‌های مجازی را برای آواتار خود جمع‌آوری کنند و از برندهای بهداشتی و آرایشی مورد علاقه خود از نزدیک بازدید کنند. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند با باز کردن حساب میهمان، می‌توانند از برنامه بازدید کنند و اجباری برای اتصال کیف‌پول به حساب نیست، مگر اینکه علاقه‌مند به جمع‌آوری پوشیدنی‌ها باشند.

با وجود اینکه، این اولین هفته زیبایی برگزار شده در جهان‌های متاورسی است، اما اولین بار نیست که پای دنیای مد و فشن و زیبایی به این فضاهای مجازی باز شده است. در مارچ سال جاری، پلتفرم دیسنترالند نیز برنامه‌ای تحت عنوان هفته مد را در ابعادی بزرگ، برگزار کرد. در هفته مد دیسنترالند، برندهایی مانند آدیداس، تامی هیلفیگر و کوچ حضور داشتند. بازدیدکنندگان می‌توانستند از ران‌وی‌های برندهای مختلف بازدید کنند و با دیگر افراد حاضر، تعامل داشته باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا