اقتصادی

نتایج انتخابات اتحادیه پوشاک تهران مشخص شد

نتایج انتخابات اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران که روز گذشته ۲۲ خرداد برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش روند بازار، انتخابات اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران ۲۲ خرداد برگزار و نتیجه رای گیری مشخص شد. از تعداد بیشتر از ۴۰ نفر که در این دوره کاندید شده بودند هفت عضو به هیئت مدیره اتحادیه راه یافتند و یک نفر نیز به عنوان بازرس منتخب فعالیت خواهد کرد.

اسامی راه یافتگان به هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان اتحادیه پوشاک تهران به شرح زیر است:

۱. اکرم قاضی

۲. امیدرضا آقا حسین شیرازی

۳. منصور الیاسی

۴. مهناز امیر معز

۵. محمد رضا شمس اشکذری

۶. علی مروت جو

۷. امیر ایوب نیا

بازرس : ابوالقاسم آقاحسین شیرازی

اعتراض هاکوپیان به رویه برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک

انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک شهرستان تهران در حالی امروز برگزار شد که به نظر می‌رسد برخی تبلیغات انتخاباتی با شائبه تخلف و تکرار رفتارهای غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای همراه شده است.

انتشار اخبار کذب حمایت برخی شرکت‌ها از نامزد مورد نظر آن‌ها، باعث اعتراض فعالان صنعت پوشاک در کشور شده است.

استفاده از لوگوی برخی شرکت‌ها بدون کسب اجازه از آن‌ها در رپورتاژ آگهی‌های نامزدهای انتخاباتی باعث شد تا شرکت هاکوپیان، در یک بیانیه، ضمن انتقاد شدید از اقدامات غیراخلاقی نامزدهای متخلف، هرگونه حمایت خود از نامزدهای این انتخابات صنفی را تکذیب کرد.

به نظر می‌رسد فقدان نظارت بر تبلیغات انتخابات صنفی باعث شده است تا سوءاستفاده از نام برندها و انتشار اخبار کذب در این رابطه، تبدیل به یک رویه در انتخابات صنفی شود.

                                                                                        « به نام خدا »

بیانیه شرکت هاکوپیان در ارتباط با سوءاستفاده از برند این شرکت در تبلیغاتی انتخاباتی برخی نامزدهای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک شهرستان تهران

متاسفانه در روزهای گذشته و همزمان با فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات «اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک شهرستان تهران»؛ برخی از نامزدهای انتخاباتی یا جریان‌های وابسته به آن‌ها با استفاده غیرحرفه‌ای، بدون مجوز و خلاف اخلاق انتخاباتی از نام، برند و لوگوی شرکت هاکوپیان؛ دست به انتشار برخی محتواهای جهت‌دار و تبلیغاتی زده‌اند. بطور مثال، دو هفته پیش و در پایگاه خبری «تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)» خبری منتشر شده که در آن، در کنار خبر اعلام نامزدی یکی از کاندیداهای این انتخابات، از لوگوی شرکت هاکوپیان استفاده شده است. همچنین در روزهای گذشته ویژه‌نامه نشریه‌ای به نام «Istanbul Times» منتشر شده است که در آن محتوایی در ارتباط با نمایشگاه‌های مشترک پوشاک در ایران و ترکیه درج شده و در این کنار این مطلب، لوگوی شرکت هاکوپیان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این مطلب نیز به صورت غیرمستقیم به خوانندگان القا می‌کند که گویا شرکت هاکوپیان از برنامه‌های یک نامزد خاص استقبال کرده و یا از آن نامزد حمایت می‌کند.

از همین رو روابط عمومی شرکت هاکوپیان اعلام می‌دارد که هرگونه استفاده از نام، برند، لوگو و اعتبار شرکت هاکوپیان، در هر محتوایی و در هر رسانه‌ای با هدف القای این ادعا که شرکت هاکوپیان از یکی از کاندیداها یا جریان‌های خاص شرکت‌کننده در این انتخابات حمایت می‌کند، خلاف واقع، غیرقانونی و غیراخلاقی است.

نظر به اینکه متاسفانه چنین رفتارهایی مسبوق به سابقه بوده است و برخی نامزدهای انتخاباتی، در گذشته و به صورت مکرر دست به اقدامات مشابه زده‌اند، شرکت هاکوپیان حق پیگیری رسمی حقوقی و قضایی در ارتباط با انتشار این گونه اخبار و محتواها را برای خود محفوظ می‌داند و از تمامی نامزدهای انتخاباتی تقاضا دارد در انتخابات پیش‌رو، معیارهای اخلاق حرفه‌ای و همچنین قانون و مقررات انتخاباتی را رعایت کنند تا این انتخابات به شکلی سالم و شفاف برگزار شود.

در پایان تاکید می‌شود که تعهد همیشگی شرکت هاکوپیان بر آن است که در  یک انتخابات صنفی تنها از نامزدهایی حمایت کند که اصول اخلاق را در یک رقابت سالم صنفی رعایت کنند و همچنین منافع ملی را بر منافع صنفی و منافع صنفی را بر منافع فردی ارجح بدانند. 

                                                                                              روابط عمومی شرکت هاکوپیان

منبع: تحلیل بازار- انتخاب

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا