کسب و کار

همه چیز در مورد مراحل و شرایط اخذ ویزای بریتانیا انگلستان

یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت دائم است.

شما که در حال خواندن این پست هستید، به احتمال زیاد علاقه مند به اخذ ویزای این کشور و یادگیری نحوه اخذ ویزای انگلستان هستید.

ما با استفاده از تجربه و دانش وکلای مهاجرتی خود سعی کرده ایم حیاتی ترین موضوعات را در این مقاله ارزیابی کنیم.

موسسه مهاجرتی قصران گروپ ممکن است با همکاری مستقیم با وکلای مجرب و شناخته شده در انگلستان و داشتن مجوزهای مناسب، مسیری را برای شما ایجاد کند تا به اهداف خود در انگلستان از طریق برنامه های تجاری، سرمایه گذاری، کارآفرینی و استارت آپی در انگلستان دست یابید.

مهاجرت به بریتانیا

سوالات متعددی در مورد ویزا و روش های مهاجرت به انگلستان وجود دارد، مانند:

چگونه می توانم ویزای انگلستان را دریافت کنم؟

چگونه ویزای انگلستان (برای انگلستان) دریافت کنم؟

شرایط اخذ اقامت دائم انگلستان چیست؟

مهاجرت به انگلستان چگونه امکان پذیر است؟

شرایط زندگی در انگلستان چگونه است؟

هزینه تحصیل در انگلستان (بریتانیا) چقدر است؟

نحوه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان هزینه تحصیل دانشگاه در انگلستان چقدر است؟ و ….

این پست به بسیاری از سوالات شما پاسخ خواهد داد، پس حتما آن را بخوانید.

چگونه به طور موثر به انگلستان نقل مکان کنیم:

در حال حاضر برنامه های ویزای سرمایه گذاری در انگلستان و ویزای دانشجویی انگلستان احتمال تایید بالایی دارند، اما شما باید شرایط لازم را تکمیل کنید.

اگر به مشاوره تخصصی در مورد ویزای استارت آپ انگلستان و کارآفرینی نیاز دارید، لطفاً با متخصصین مهاجرتی قصران گروپ تماس بگیرید :

۰۲۱۲۲۱۱۸۰۸۵

شرایط دریافت ویزای انگلستان:

برای سفر به انگلستان باید برای ویزای انگلیسی جداگانه در سفارت اقدام کنید و با استفاده از ویزای شینگن نمی توانید وارد این کشور شوید.

برای دریافت ویزای انگلستان، باید مدارک معتبر و قابل قبولی مبنی بر بازگشت خود از انگلستان به سفارت ارائه دهید.

این موضوع مستلزم تجربه و تکمیل فرآیندهای پیچیده است که معمولاً برای داوطلبان مشکل ساز است. برای تکمیل این مراحل، فرد باید با اصطلاحات ویزای انگلیسی بسیار آشنا باشد و سهل انگاری ممکن است منجر به شروع مجدد روند درخواست برای ویزای بریتانیا، از دست دادن زمان یا حتی امتناع از فرصت درخواست مجدد شود.

روش های مهاجرت به انگلیسی

انواع ویزای انگلستان:

 1) ویزای توریستی تک و چندگانه برای انگلستان (۶ ماه، ۲ سال، ۵ سال، ۱۰ سال)

این نوع ویزا یک ویزای بازدید کننده یا توریستی است. با این ویزا، از نظر قانونی اجازه اقامت در انگلستان را نخواهید داشت. اگر واجد شرایط ویزای انگلستان هستید، می توانید برای ویزای توریستی اقدام کنید. (سابقه سفر قوی به طور قابل توجهی احتمال دریافت ویزای بازدید بریتانیا را افزایش می دهد.)

مدارک زیر برای اخذ ویزای توریستی انگلستان مورد نیاز است:

اصل پاسپورت

دو تصویر

ترجمه شناسنامه و سند ازدواج

خدمات ترجمه اسناد استخدامی و تامین اجتماعی

ترجمه سند ملکی

پرینت حساب بانکی سه ماه قبل

امور مالی به زبان لاتین

۲) ویزای تحصیلی انگلستان:

برای کسانی که مایل به تحصیل در کشوری هستند که در بین دانشجویان دوست‌دارترین کشورهاست و زندگی در آن همیشه پر جنب و جوش است، انگلستان یک گزینه فوق‌العاده است. انگلستان از نظر کیفیت آموزشی استثنایی، سرمایه گذاری موفق و شرایط زندگی راحت به عنوان یکی از پنج کشور برتر جهان شناخته می شود.

سالانه بیش از هزار نامزد برای مقاصد آموزشی به انگلستان می روند زیرا انگلستان به عنوان رهبر جهانی در فناوری آموزشی و نوآوری در نظر گرفته می شود.

در شهرهای بزرگ انگلستان، صلح، علم و ایمنی ممکن است تجربه شود. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان مانند ایالات متحده، لهجه های متنوعی دارد. اسلام، مسیحیت، یهودیت، بودیسم و هندوئیسم به صورت مسالمت آمیز و با احترام به عقاید یکدیگر در انگلستان زندگی می کنند و وجود دوستی بین این ادیان را به یک مشکل اساسی تبدیل می کند.

تحصیل در خارج از کشور برای اکثر دانشجویان یک تجربه تغییر دهنده زندگی است، بنابراین مکان باید با دقت انتخاب شود.

همچنین طبق مقررات جدید اداره مهاجرت انگلستان می توانید پس از فارغ التحصیلی در این کشور ویزای کار دریافت کنید. وب سایت ویزای دانشجویی انگلستان اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

بیش از پنجاه شهر در انگلستان برای مسکن دانشجویی مناسب هستند. لندن، تاتنهام، آرسنال، بیرمنگام، منچستر، لیدز، ناتینگهام و نیوکاسل همه شهرهای مهم انگلستان هستند.

لندن نمونه بارز یک کلان شهر پیچیده است که به عنوان مرکز اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان عمل می کند. ۴۵ دانشگاه لندن طیف وسیعی از رشته ها را ارائه می دهند و دو دانشگاه از پنج دانشگاه برتر جهان در آنجا مستقر هستند.

تعداد قابل توجهی کتابخانه با بیش از ۱۵۰ میلیون جلد کتاب

موسسات و موسسات با رتبه برتر در سراسر جهان، تحصیل در انگلستان را به یک تجربه ارزشمند تبدیل می کنند.

سیستم آموزشی بریتانیا شامل چهار سطح مجزا است: برنامه درسی مدارس ابتدایی

برنامه آموزش متوسطه

دوره آموزشی تکمیلی

کار درسی در مقطع کارشناسی ارشد

محدوده سنی تحصیلات ابتدایی و متوسطه در انگلستان ۵ تا ۱۶ سال است. و برای همه افراد الزامی است. این بازه زمانی به چهار بخش عمده تقسیم می شود:

مهدکودک: ۵ تا ۷ سال (دوره ابتدایی)

کلاس دوم: سنین ۷ تا ۱۱ (دوره ابتدایی)

کلاس سوم: دانش آموزان ۱۱ تا ۱۴ ساله (دوره دبیرستان)

کلاس چهارم: چهارده تا شانزده سالگی (دوره دبیرستان)

مزایای تحصیل در انگلستان اگر دانشجویی تصمیم به ادامه تحصیل در انگلستان داشته باشد، گزینه های مختلفی پیش رو خواهد داشت. علاوه بر تحصیل در برجسته‌ترین کالج‌ها، می‌توانید ۲۰ ساعت در هفته کار کنید و درآمد کسب کنید، همچنین از موزه‌های بی‌شماری، کاخ باکینگهام و دیگر باغ‌های باشکوه لندن دیدن کنید. شرکت در تورهای عکاسی بیگ بن، مجلس پارلمان، و کلیسای وست مینستر همگی جایگزین های جذابی هستند.

با توجه به اینکه ۱۰ درصد از لندنی ها با دوچرخه رفت و آمد می کنند، این ابزار ممکن است برای تورهای شهری و گردشگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. کاربران دوچرخه به تمام امکانات در منطقه شهری لندن دسترسی دارند.

زندگی و تحصیل در انگلستان باعث شگفتی های روزانه و افزایش اشتیاق می شود. جشنواره های موسیقی و دیگر جشنواره های هنری که در انگلستان میزبانی می شوند، بیش از ۵۰۰۰ گالری، و جاذبه های گردشگری مانند تئاتر اپرا و موزه ها، انگلستان را به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

در این کشور تعداد زیادی دانش آموز وجود دارد. نیازی نیست که دانشجویان در مورد مسائل مالی نگران باشند، زیرا آنها در انواع خدمات (از جمله بلیط حمل و نقل عمومی، رستوران ها و گالری ها) تخفیف دریافت می کنند.

انگلستان به همه ترجیحات پاسخ می دهد. لندن، یکی از شهرهای مد و مد جهان، به ویژه برای استایل خیابانی، مقصدی محبوب برای شیک پوشان است. طرفداران غذاهای بین المللی انواع کافه ها و رستوران ها را پیدا خواهند کرد. با این حال، کسانی که به دنبال خلوت و آرامش در وسط یک شهر شلوغ هستند، از پارک های لندن که برای این منظور طراحی شده اند، قدردانی خواهند کرد. و برای کسانی که می خواهند پس از فارغ التحصیلی نسبت به یافتن شغل مطمئن باشند، باید توجه داشت که انگلستان کشوری است که فرصت های شغلی زیادی را برای فارغ التحصیلان حتی در دوران رکود اقتصادی ارائه می دهد.

ملاقات با فرهنگ های دیگر جذاب ترین ویژگی یک دانشجوی بین المللی در انگلستان است. انگلستان با بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی، به محل تلاقی فرهنگ ها از سراسر جهان تبدیل شده است. در نتیجه، نه تنها می توان از سراسر جهان دوستانی پیدا کرد، بلکه یافتن یک هموطن نیز آسان خواهد بود. و تعصب نژادی در انگلستان بسیار کمتر از سایر کشورها آشکار است.

مهاجرت به بریتانیا

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت مهاجرتی قصران گروپ وارد شود

Ghasrangroup.com

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا