اجتماعی

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران

هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان را همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک بخصوص در بخش‌های جنوبی آن پیش‌بینی کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایلنا، براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران و مطابق نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برون‌داد الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی این استان، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با گرد و غبار رقیق و در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد برای استان تهران پیش‌بینی و که در بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

از امروز تا پنجشنبه (۱۵ تیر) در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۱۴ تیر) صاف، در بعد از ظهر همراه با افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد است.

در روز پنجشنبه (۱۵ تیر) نیز آسمان پایتخت صاف و در بعد از ظهر همراه با افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا