اجتماعی

هشدار هواشناسی تهران؛ وزش باد خیلی شدید و گرد و خاک

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در مرکز و نیمه‌ جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با احتمال رعدوبرق به ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات با احتمال تگرگ در ارتفاعات گاهی مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز در مرکز و نیمه‌جنوبی، در بعد از ظهر وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید با احتمال باد و گردوخاک کاهش نسبی کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.

برای روزهای پنج شنبه تا شنبه (۱۹ تا ۲۱ مرداد) در اکثر نواحی استان جوی پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری و در روز پنجشنبه در ارتفاعات افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۸ مرداد ) کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۹ مرداد ) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا