اجتماعی

شرکت‌های هواپیمایی باید پاسخگوی تاخیرها باشند

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید برای تاخیر پروازها در سفرهای نوروزی پاسخگوی مسافران باشند و از نزدیک با گفت‌وگو با مسافران به رفع مشکلات و شناسایی نارسایی‌های مطرح شده از سوی ایشان بپردازند.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی با حضور در فرودگاه مهرآباد از عملکرد واحدهای خدمت‌رسان و شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ کننده‌ها بازدید کردند.

مذنب از نزدیک با مسافران در خصوص ارائه خدمات فرودگاهی و پروازی گفت‌وگو کرد.

وی همچنین نرخ بلیت سفرهای هوایی را از نزدیک بررسی و بر تکلیف شرکت‌های هواپیمایی در ارائه بلیت پروازها بر اساس نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.

همچنین شهریار افندی‌زاده معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی گفت: باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن‌تر از سال‌های قبل را رقم زده و رضایت مسافران را در طول مدت سفر جلب کنیم.

وی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید برای تاخیر پروازها در سفرهای نوروزی پاسخگوی مسافران باشند و از نزدیک با گفت‌وگو با مسافران به رفع مشکلات و شناسایی نارسایی‌های مطرح شده از سوی ایشان بپردازند.

در ادامه سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز گفت: امسال ارائه خدمات با محوریت شعار سفر شاد ایران آباد در ترمینال‌های تمامی فرودگاهها کشور صورت می‌گیرد.

سیدی گفت: از ماه‌ها قبل اقدامات لازم جهت ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شده و تمامی فرودگاه‌های ما در سراسر ایران آماده ارائه خدمات به مسافران و پروازها هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا