اجتماعی

ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت از سال ۱۴۰۳

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به قراردادهای منعقد شده با سازندگان اتوبوس گفت: با توجه به زمان باقیمانده از سال جاری، ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت از سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌های جدید اعم از دیزلی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار کرد: در این خصوص قراردادهای منعقد شده است اما هنوز تعدادی که مدنظر شورای شهر تهران وارد چرخه خدمت‌رسانی نشده است.

وی تصریح کرد: در خصوص ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل بی‌اطلاع هستم اما همانطور که گفته شد قراردادهای داخلی با سازندگان اتوبوس منعقد شده است که به هر ترتیب اتوبوس‌ها وارد می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: با توجه به قراردادهای اشاره شده تعداد زیادی از اتوبوس‌ها سال آینده وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهد شد.

چمران همچنین در خصوص بررسی طرح ترافیک جدید در شورای شهر تهران گفت: تاکنون در این ارتباط طرحی از سوی شهرداری تهران به شورا نیامده است و به نظر نمی‌رسد طرح جدید در ماه‌های ابتدایی سال آینده هم اجرا شود.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا