اقتصادی

آخرین خبرها از وضعیت تکمیل نهضت ملی مسکن

آخرین وضعیت ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از بانک عامل مسکن، سیدمحسن فاضلیان اظهار کرد: تسهیلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به ساختمان‌های فرسوده شهر اختصاص پیدا می‌کند. از مبلغ ۷۷ هزار میلیارد ریال تخصیص یافته به بافت فرسوده، تاکنون ۶۸ هزار میلیارد ریال به‌عنوان مشارکت پرداخت کردیم.

وی افزود: باقی هم بر اساس پیشرفت پروژه و با رسیدن به مرحله نازک کاری پرداخت می‌شود. با تأمین مالی این میزان از مشارکت، ۲۷ هزار و ۷۳۷ واحد مسکونی به مرحله فروش اقساطی رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

عضو هیأت مدیره بانک عامل مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ساخت ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز شده که در حال حاضر تنها ۱۳۹ هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین تکلیف می‌شوند. همچنین برای تکمیل واحدهای مسکونی بالای ۷۵ درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن استفاده و تلاش می‌کنیم به زودی آماده بهره برداری شوند.

منبع
خبرگزاری مهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا