اجتماعی

جاده هراز تا پایان هفته مسدود است

رئیس پلیس راه کشور از مسدود شدن جاده هراز تا پایان هفته خبر داد

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار حسن مومنی از مسدود شدن جاده هراز تا پایان هفته خبر داد و گفت: جاده هراز به دلیل عملیات عمرانی تا آخر این هفته مسدود است و اگر تا پایان هفته به اتمام برسد شنبه بازگشایی می‌شود در غیر این صورت همچنان مسدود باقی می‌ماند.
وی با بیان اینکه این مسدودسازی در مسیر جنوب به شمال اعمال می‌شود، گفت: محور سوادکوه به عنوان محور جایگزین اعلام می‌شود؛ البته جاده هراز در مسیر شمال به جنوب باز است و تردد در آن انجام می‌شود.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه از رودهن ممنوعیت تردد آغاز می‌شود، گفت: این تصمیم به دلیل سهولت تردد اهالی آبعلی گرفته شده است.
مومنی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کدام از راه‌های کشور مسدود نبودند، گفت: در برخی از راه‌ها تردد فقط با زنجیر مجاز است و در تمامی محور‌های کوهستانی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

اخبار مرتبط

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا