اجتماعی

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور هستیم.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های گچسر و تونل کندوان را شاهد هستیم ضمنا محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران – شمال انجام می شود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه – ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امام زاده هاشم ، لاسم ، آب اسک ، شاهاندشت ، وانا و بایجان را دوربین های نظارتی نشان میدهند.

او می گوید: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار – تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت)را شاهد هستیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا