بورس

پایان بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۲ / کاهش شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با ۱۴ هزار و ۸۰۸ واحد کاهش معادل ۶۸ صدم درصد به دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از صدا و سیما، شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶ واحد کاهش معادل ۵۳ صدم درصد در محدوده ۷۴۶ هزار و ۶۳۴ واحد قرار گرفت.
نماد‌های پارسان، شپدیس، فارس، وغدیر، شستا و فولاد از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد وبملت با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های شهر، شپدیس، کرازی، خکمک، خودرو و شیراز هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد وبملت هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۶۵ واحد کاهش به عدد ۲۷ هزار و ۶۲۱ واحد رسید.
نماد‌های زفجر، دی و فرود از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی و نماد‌های عالیس، نیان، خاور و کتوسعه از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۲۶۶ نماد مثبت برابر ۴۹۶ نماد منفی بود. ۹۴ صف خرید مقابل ۴۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۲۵۷ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۸ میلیارد و ۹۲ میلیون سهام را به ارزش ۵ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۷۲ میلیارد دلار بود.

کاهش بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا