بورس

ادامه روند منفی در بازار بورس

شاخص کل بورس امروز با افت بیش از ۱۸ هزار واحدی روبه‌رو بود و در کانال یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش روندبازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز در ادامه بازار نوسانی چهارشنبه هفته گذشته با افت بیش از ۱۸ هزار واحدی روبه‌رو بود و در کانال یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. علاوه بر افت ۱٫۳۲ درصدی شاخص کل، شاخص هم‌وزن نیز در پایان معاملات امروز ۱٫۲۶ درصد افت داشت. ارزش کل معاملات بازار سهام امروز حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

فولاد، فارس، شپدیس و نوری امروز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. در روزی که تقریبا تمام گروه‌های بازار قرمزپوش بودند، دارویی‌ها، زراعی‌ها و قند و شکر با رشد مواجه شدند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی امروز برترین گروه‌های صنعتی بودند. کارین، پالایش و کمند بیشترین ارزش معامله و خودرو، خپارس و کارین بیشترین حجم معامله را ثبت کردند.

همچنین شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۶۳ واحد افت در کانال ۱۸ هزار و ۶۷۳ واحد قرار گرفت و آریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص فرابورس را داشتند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به وضعیت امروز بازار، احتمالا فردا در نیمه اول روال منفی ادامه خواهد یافت. در نیمه دوم احتمال بازگشت و رشد در بازار وجود دارد البته به شرط تغییرات در وضعیت گروه‌های خودرو و پالایش.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا