بورس

چشم بازار سهام به مذاکرات وین/ بورس فردا نزولی است؟

بازار سهام روز گذشته کار خود را با رشد جزئی در شاخص کل و هم‌وزن به اتمام رساند. باید دید وضعیت بازار فردا چگونه است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام روز گذشته کار خود را با رشد جزئی در شاخص کل و هم‌وزن به اتمام رساند. در حالی که روند کلی بورس خنثی است، باید دید وضعیت بازار فردا چگونه است؟

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به خبر عرضه شدن استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه بازار، فردا و شنبه کم‌رمق و همراه با هیجان فروش خواهد بود. به طور کلی با توجه به مشخص نشدن وضعیت برجام بازار احتمالا همراه با نوسانات رو به پایین است.

وی افزود: طی دوهفته اخیر روندی در سهم‌های کوچک بازار شاهد بودیم و رشدهای نسبتا بیشتر را در شاخص هم‌وزن نسبت به شاخص کل دیدیم. برداشت من این است که تا پایان سال این تعادل حفظ خواهد شد و سهم‌های کوچک ارزنده بازدهی بیشتری خواهند داشت.

میرزایی بیان کرد: در صورتی که خبرهای موثق و مثبتی از برجام و نهایی شدن مذاکرات بشنویم بازار واکنش سریع و هیجانی در سهم‌های ریالی دارد. برداشت من این است که گروه کشتی، حمل‌ونقل و بانکی می‌توانند بیشترین تاثیر مثبت را از این تحولات بپذیرند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا