اقتصادی

پیش‌بینی جی‌پی‌مورگان از قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

بیت‌کوین از سقف تاریخی خود در محدوده قیمتی ۶۹ هزار دلار تا ۴۱ هزار دلار ریزش کرده اما جی‌پی‌مورگان به مشتریان خود اطمینان داد بیت‌کوین تا پایان سال بالای ۶۰ هزار دلار است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بانک جی‌پی‌مورگان به مشتریان خود که بیت‌کوین خریدند اطمینان داد که ارزش بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ در بدترین حالت بالای ۶۰ هزار دلار است.

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ رشد زیادی داشت اما نباید از بازار رمزارزها انتظار رشدهای نجومی برای سال ۲۰۲۲ را داشت.

با این حال جی‌پی‌مورگان از مشتریان خود در رابطه با چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین پرسید و به آن‌ها اطمینان داد که بیت‌کوین در پایان سال بالای ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

برخی از مشتریان جی‌پی‌مورگان عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

کنت ورتینگتون، تحلیلگر مالی عقیده دارد اتریوم در سال ۲۰۲۲ بهتر از بیت‌کوین عمل می‌کند و کاربرد بیشتری از بیت‌کوین دارد.

تحلیلگران عقیده دارند تنها راه چاره برای اینکه بیت‌کوین بیشتر ریزش نکند این است که تعداد هولدرهای بازار رمزارزها افزایش پیدا کنند.

تحلیلگران عقیده دارند افزایش قیمت بیت‌کوین می‌تواند بازار رمزارزها را از شوک نزولی نجات دهد اما بازار فعلا شرایط صعود را ندارد و سیگنال‌های صادر شده برای بیت‌کوین به شدت نزولی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا